کد خبر 473190
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵

رئیس سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها ۸ مهر در مدارس کشور برگزار می‌شود، گفت:‌ فعالیت‌های عام المنفعه سازمان دانش‌آموزی توسط تشکل یاوران امداد که برآمده از خود دانش‌آموزان است، طراحی و اجرا می‌شود.

 به گزارش مشرق، حمیدرضا کفاش رئیس سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها هر سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) برپا می‌شود، گفت: امسال مراسم جشن عاطفه­‌ها روز 8 مهر‌ در سطح مدارس کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح مدارس و مشارکت دانش‌آموزان در این امر، باعث ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان می‌شود.

کفاش با عنوان این‌که مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن تکریم دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان قشر عظیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند که تأثیر بسزایی در چرخه‌های اصلی کشور مانند صنعت، اقتصاد، فرهنگ و علم دارند لذا باید امکانات مناسب در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد تا آن‌ها با ابتکارات و نوآوری‌های خودشان، قدمی در راه خدمت به کشور و ملت بردارند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها در کشور ما یک فلسفه و باور قلبی است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مؤثر در امر آموزش این سنت حسنه الهی و ارزشی می‌تواند ایفاگر نقش مثبتی در جامعه باشد.

وی از حضور پرشور دانش‌آموزان پیشاهنگ پیشتاز و فرزانه سازمان دانش‌آموزی در جشن عاطفه‌ها خبر داد و اظهار داشت: کمک و مساعدت دانش‌آموزان نباید فقط به روز خاصی خلاصه شود و  همه باید در همه حال در کنار یکدیگر باشیم و شادی‌هایمان را با هم تقسیم کنیم.

کفاش خاطرنشان کرد: از این پس فعالیت‌های عام‌المنفعه سازمان دانش‌آموزی توسط "تشکل یاوران امداد" که برآمده از خود دانش‌آموزان برای ساماندهی امور خیریه است، طراحی، پیگیری و اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس