کد خبر 472952
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع آوری 21 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در مرحله نخست جشن عاطفه ها تا به امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، مصطفی خاکسار معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها به صورت دو مرحله‌ای برگزار شده است گفت: با هماهنگی که با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هشتم مهرماه در مدارس و واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد و 40 هزار پایگاه در مدارس و مراکز آموزشی جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند را جمع آوری می‌کند.

وی اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها فقط در میان حدود 330 هزار دانش‌آموز (هر سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) توزیع خواهد شد؛ اما کمک‌های جمع آوری شده در مدارس آموزش و پرورش الزاما در اختیار تحت پوششان امداد قرار نمی‌گیرد بلکه در میان تمامی دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع  می‌شود.

خاکسار با بیان اینکه بیشترین مشارکت در جشن عاطفه‌ها مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی، خوزستان و فارس بوده است، تصریح کرد: از 21 میلیارد تومان مشارکت مردمی در جشن عاطفه‌های امسال چهار میلیارد تومان آن به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است که این مبلغ در حال افزایش است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها سال گذشته در یک مرحله انجام می‌شد، گفت: مردم نوعدوست و نیکوکارکشورمان سال گذشته 46 میلیارد تومان در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان تحت حمایت و نیازمند کمک نقدی و غیر نقدی کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس