همزمان با فرا رسیدن ایام مبارک دهه ولایت، مرحله ششم مسابقه بزرگ مجازی کتابخوانی از کتاب " حماسه غدیر" نوشته محمد رضا حکیمی برگزار می شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سازمان بسیج شهرداری تهران پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی و ترویج شعائر اسلامی مرحله ششم مسابقه ی بزرگ کتابخوانی مجازی را همزمان با ایام دهه ولایت ویژه شهروندان تهرانی برگزار می کند.

در این مرحله از مسابقات که تا 30ام مهرماه ادامه خواهد داشت، کتاب " حماسه غدیر" نوشته محمدرضا حکیمی به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoonketab.ir ضمن ثبت نام و دریافت کتاب الکترونیکی، در مسابقه شرکت کنند.

این مسابقه ی بزرگ که از سال گذشته آغاز شده است، در هر مناسبت یک کتاب را به مخاطبان پیشنهاد می دهد و در پایان به قید قرعه جوایز ارزشمندی نظیر سکه ی بهار آزادی، کمک هزینه ی سفر مشهد مقدس، و ده ها جوایز ارزنده را به برگزیدگان اهدا خواهد کرد.

کتاب حماسه غدیر جمع آوری کتابی است که مقالات آن، در تجلیل و شناساندن خود کتاب «الغدیر» و شناساندن افکار و اهداف این مصلح دینی می باشد.

این کتاب در سه بخش  مقدمه، ارزش فرهنگ مذهبی تشیع، برای اجتماعات، در این روزگار و چند مقاله و نامه علمی درباره الغدیر و شناخت رسالت و محتوای کتاب تهیه و تدوین شده است که این نامه ها و نوشته شامل شماری از محققان عرب ، اعم از سنی و شیعه و مسیحی می باشد.

یادآور می شود مسابقات گذشته از کتاب های "واجب فراموش شده" ، "300 نکته در مدیریت اسلامی" برگرفته از تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی ،" کربلا مبارزه با پوچی ها" نوشته اصغر طاهر زاده ، کتاب " ۵۳ سال عصر پهلوی به روایت دربار" انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی و " یکصد پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان ( عج)" نوشته علیرضا رجالی تهرانی برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس