کد خبر 473022
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ۹۴۰ گرم تریاک در معده سه قاچاقچی کشف شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، ولی وندایی از کشف ۹۴۰ گرم تریاک، از داخل معده سه قاچاقچی مواد مخدر در استان قزوین خبر داد و اظهارداشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از قاچاق مقادیری مواد مخدر توسط سه قاچاقچی در استان قزوین مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: این مأموران با مراقبت و با یک اقدام پلیسی، قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تشریح کرد: با توجه به اینکه در بازرسی از خودرو هیچگونه مواد مخدری کشف نشد، این مأموران با ذکاوت و هوشیار، متوجه بلعیدن مواد مخدر توسط هر سه قاچاقچی شدند.

وندایی یادآور شد: با همکاری خود قاچاقچیان، مقدار ۹۴۰ گرم تریاک از معده آنان تخلیه و ضبط شد.

وندایی با اشاره به تحویل قاچاقچیان به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر در روزهای آتی نیز ادامه دارد.

هک سایت یکی از دانشگاه‌های قزوین

مهدی مختاری‌نسب رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین، از دستگیری هکر سایت یکی از دانشگاه‌های استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از دانشگاه‌های این استان مبنی بر هک شدن سایت و تغییرات نمرات دانشجویان، موضوع بررسی و با هماهنگی قضایی، متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی عنوان کرد: پلیس، هکر ۲۶ ساله تهرانی را که یکی از دانشجویان این دانشگاه بود را دستگیر و مورد بازجویی قرار داد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قزوین خاطرنشان کرد: متهم که در ابتدا منکر اقدامات مجرمانه خود بود در بازجویی فنی و تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را، تغییر نمرات و مشکلات مالی در پرداخت شهریه بالای دانشگاه عنوان کرد.

مختاری‌نسب با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، به مسئولان و مدیران سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی توصیه کرد: امنیت سایت‌ها و پورتال‌های خصوصی و عمومی خود را بالا برده و از دسترس هکرها و آسیب‌هایی که در دانشگاه و در بین دانشجویان وارد می‌شود، در امان بمانند.

کشف داروی ترک اعتیاد قاچاق به ارزش ۷۰ میلیون ریال

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف داروی ترک اعتیاد قاچاق به ارزش ۷۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

علی‌حسین حسینی‌نژاد از دستگیری راننده و توقیف خودرو حمل قاچاق داروی ترک اعتیاد در استان قزوین خبر داد و گفت: مقادیر زیادی داروی ترک اعتیاد در این استان کشف شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی استان قزوین روز گذشته هنگام گشت‌زنی در آزادراه قزوین ـ زنجان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین یادآور شد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۵۶۰ شیشه شربت متادون، ۲۵۰ سی. سی و ۹ هزار و ۸۷۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد فاقد مجوز قانونی کشف شد.

حسینی‌نژاد عنوان کرد: در این اقدام، مأموران نیروی انتظامی استان قزوین راننده خودرو را دستگیر و خودرو وی نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس