کد خبر 468869
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قدس محموله ۵۶ کیلوگرمی مواد مخدر را قبل از توزیع کشف و ضبط کردند.

به گزارش مشرق، ۱۴ چهاردهم شهریور امسال با دریافت خبری مبنی بر فعالیت های ناحسوس یک باند بزرگ تهیه وتوزیع  مواد مخدر شناسایی و دستگیری اعضای باند در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

دایره دوم معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ  ماموریت رسیدگی  اطلاعاتی و عملیاتی به این پرونده را بر عهده گرفت .بررسی های اطلاعاتی و  انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد  فردی به هویت "فریبرز" یک محموله موادمخدر را از استان سیستان و بلوچستان تهیه و در منزلش واقع در شهرقدس قلعه حسن خان جاسازی و قصد دارد در اختیار فروشندگان موادمخدر قرار دهد.

در این راستا ماموران دایره دوم این معاونت در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قدس به موقعیت اعلامی اعزام و با رعایت مسائل حفاظتی وارد منزل شده و متهمان "فریبرز" و "فرامرز" را دستگیر کردند.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام موفقیت ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان گفت :در  بازرسی از داخل حمام مقدارحدوداً ۵۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک دستگاه خودری پراید نیز توقیف شد .

متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مكشوفه و خودروی توقیفی  برای سیرمراحل قانونی به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر قدس منتقل شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    پاتک یعنی ضد حمله. تک یعنی حمله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس