کد خبر 472501
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: سمندر در شرایطی بالغ بر ۱۳ نفر را عضو هیئت رئیسه فدراسیون کرده که طبق قانون تنها می‌تواند ۳ یا ۵ نفر را با نظر وزارت ورزش منصوب کند.

به گزارش مشرق، عباس احمد پناهی رئیس پیشین فدراسیون کاراته  اظهار داشت: طبق بند 8 ماده 26 اساسنامه فدراسیون‌ها هر رئیس فدراسیون می‌تواند 3 یا 5 نفر را برای حضور در هیئت رئیسه به معاون قهرمانی وزرات ورزش و جوانان معرفی کند و این درحالی است که سمندر با حکم خودش 13 نفر را به این سمت منصوب کرده است. واقعا بی‌قانونی‌های او چه زمانی تمام می‌شود، نمی‌دانم.

وی ادامه داد: طبق قانون معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان باید در جریان این انتصاب قرار بگیرد که فکر نمی‌کنم در این مورد اینگونه باشد. اگر اینگونه هم باشد این انتصابات اساساً با توجه به قانون موجود غیرقانونی‌ است. فکر می‌کنم اعضایی که برای هیئت رئیسه معرفی شده‌اند و فدراسیون برای‌شان حکم زده شده بهتر است در مورد اعتبار احکام خود تحقیق کنند.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته عنوان کرد: به هر صورت امیدوارم نظارت دقیق‌تری روی این انتصابات شود تا افراد نتوانند به هر نحوی که دلشان می‌خواهد عمل کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس