دبیر کل سازمان ملل بر خطرات اوضاع نابسامان انسانی و قربانی شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان در یمن در نتیجه ادامه درگیری‌ها و حملات ائتلاف سعودی علیه این کشور تاکید کرد.

بان‌کی‌مون: راه حل نظامی برای بحران یمن وجود نداردبه گزارش مشرق، روزنامه القدس العربی نوشت: بان کی مون در دیدار با شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت در حاشیه افتتاح اجلاس توسعه پایدار که در مقر سازمان ملل در نیویورک برگزار شد، بر عدم وجود راه حل نظامی بحران یمن تاکید کرد و نسبت به پیامدهای استمرار اوضاع کنونی برای غیر نظامیان هشدار داد.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد آمده است: بان کی مون در این دیدار از حمایت های بی دریغ کویت و تلاش های انسانی آن در منطقه قدردانی کرد و ایفای نقش رهبران کویت را ستود.

دبیر کل سازمان ملل متحد و امیر کویت همچنین بر ضرورت تشریک مساعی به منظور دستیابی به راه حل سیاسی بحران سوریه و نیز اهمیت اجرای اهداف طرح های جدید توسعه پایدار که رسما در سازمان ملل تصویب شد، تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی خان ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    بان کیمون تو دیگه خفه شو که چاپلوسی و طرفداری از جنایات آمریکا و اسراییل و سگ تربیت شده آنها یعنی آل سعود ملعون برای همه آشکاره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس