حسین فرکی سرمربی سپاهان شروع ضعیف تیمش را عامل برتری صبا در دیدار مقابل زردپوشان عنوان کرد.

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان در هفته هفتم لیگ بر‌تر اظهار داشت: بازی امروز را خوب آغاز نکردیم و این برخلاف انتظار ما بود و در 15 دقیقه آغازین مسابقه همه چیز برای ما غیر قابل پیش بینی پیش رفت.

وی افزود: پس از دریافت گل بتدریج بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم نیز تغییر سیستم دادیم و تیم بر‌تر میدان بودیم اما در ‌‌نهایت صبا از این بازی با موفقیت خارج شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: انتظار این شکست را نداشتیم و اتلاف وقت بازیکنان حریف نیز نکته منفی این بازی بود و زمانی که باید از سوی داور مسابقه به عنوان وقت تلف شده منظور می‌شد در ‌‌نهایت لحاظ نشد البته این دلیل باخت نمی‌شود و انشالله در بازی‌های بعد این شکست را جبران می‌کنیم.

فرکی بیان کرد: ما 14 بازی را نباخته بودیم و آخرین باخت ما فصل گذشته در همین ورزشگاه و برابر صبا رخ داده بود و برای تماشاگرانی محدودی که علیه من، علی دایی و بازیکنان سپاهان فحاشی شعار دادند متاسفم و با این شعار‌ها ما کوچک نمی‌شویم و چیزی تغییر نمی‌کند اما این وجهه سپاهان است که کوچک می‌شود.

وی عنوان کرد: فصل گذشته هم همین مسائل وجود داشت و همان‌هایی که فصل قبل در قم علیه من شعار دادند وقتی قهرمان شدیم از من عذرخواهی کردند و من نیز از کنار این موضوع گذشتم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: اگر این این فوتبال بروم اتفاقی نمی‌افتد و آن فرد مورد سئوال قرار می‌گیرد که به نام هوادار و با هدف مشخص لابه‌لای هواداران واقعی سپاهان به ورزشگاه می‌آید و این شعار‌ها را می‌دهد و امیدوارم خداوند آن‌ها را به راه راست هدایت کند.

فرکی درباره شعار هواداران سپاهان در حمایت از محرم نویدکیا گفت: پیش از این در مورد این موضوع حرف زده‌ام و حتی یک جمله هم نمی‌خواهم راجع به محرم صحبت کنم.

وی اظهار داشت: آمادگی همه چیز را دارم اما چون به باشگاهم متعهد هستم به کارم ادامه می‌دهم و باشگاه در مورد من تصمیم گیرنده است.

سرمربی سپاهان افزود: نتایج سال گذشته ما عده‌ای را شرمنده کرد اما اگر این اتفاق و موفقیت ما باز هم رخ دهد آن عده در واقع هرگز شرمنده نمی‌شوند زیرا با هدف خاصی می‌آیند چنان که‌‌ همان نفرات امروز به زیارت حرم حضرت معصومه رفتند و ما را دعا کردند و با یک باخت به ما فحاشی می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوادار قدیمی ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    پرسپولیس آماده بکار گیری از این مربی فهیم است امیدوارم شرایط اینگونه شود شکی نیست ایشان می توانند پرسپولیس را با همین شرایط قهرمان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس