رئیس‌جمهوری کشورمان گفت: شرکت در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با این هدف است که در تریبون جهانی، نظرات و خواسته‌های ملت ایران مطرح شود.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در فرودگاه مهرآباد و پیش از عزیمت به نیویورک برای حضور در مجمع سازمان ملل اظهار داشت: شرکت در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با این هدف است که در تریبون جهانی و عمومی نظرات ملت ایران و خواسته‌های آنان بیان شود.

وی بر همین اساس شرکت در این اجلاس را فرصتی برای ملاقات با سران سایر کشورها دانست و افزود: امسال البته این اجلاس دارای دو ویژگی است. اول اینکه اجلاس سران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل صورت می‌گیرد که به مناسبت برنامه و اهداف توسعه پایدار بعد از سال 2015 است.

رئیس‌جمهور کشورمان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امسال در شرایطی به سازمان ملل می‌رویم که در فکر عبور برجام و اجرای آن هستیم یادآور شد: همه باید تلاش کنیم که درخت برجام خوب پرورش یابد و به شجره مبارکه تبدیل شود چراکه میوه و محصول آن برای همه ملت‌های منطقه و جهان خواهد بود.

روحانی با تاکید براینکه ملت ایران همیشه خواسته‌شان صلح بوده گفت: یکی از افتخارات دولت یازدهم این بوده که ایران‌هراسی در این دولت بسیار کم‌رنگ شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح ایران و هدایت‌های مقام معظم رهبری نبود امروز بعید بود بغداد و عتبات مقدسه به این صورت باشد و اگر آنها نبود مکه و مدینه هم بعید بود به این صورت باشد.

روحانی تاکید کرد: اگر روزی خدایی نکرده کشورهای دیگر منطقه گرفتار شدند آن گونه که از کربلا و سامرا دفاع کردیم از مکه و مدینه دفاع می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    شجره ی طیبه؟؟!!!!!
  • مشرقی تیر ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    این دیگه از اون حرفهاست !!!!برجام ؟؟؟ شجره طیبه ؟؟؟؟!!!!
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    مباح هم نيست چه برسه به طيبه
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    شجره مبارکه؟ برجام؟خخخخخخ
  • مهماندار هواپیما ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    شجره که سایه ان برای کدخدا برگ خشکش برای ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس