کد خبر 471695
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت خارجه در خصوص حکم 2 مامور خاطی سعودی گفت: پرونده در فرآیند دادرسی است و هنوز حکم محکمه بالادستی صادر نشده است.

به گزارش مشرق، حسن قشقاوی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم ختم مادر روانچی معاون وزیر خارجه در جمع خبرنگاران و در خصوص حکم 2 مامور خاطی سعودی گفت: پرونده در فرآیند دادرسی است و هنوز حکم محکمه بالادستی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما این است که برای دفاع از حقوق دو نوجوان مظلوم ایرانی با انتخاب وکلای بین‌المللی سعی کنیم در مراحل بعدی دادرسی تضییع حقی صورت نگیرد، یادآور شد: در همین راستا دو سه هفته قبل با حضور این وکلا و سرکنسول ایران در جده جلسه‌ای برگزار شد.

قشقاوی افزود: فعلا اولویت ما برگزاری مراسم حج و بازگشت حجاج است که در همین راستا امروز وقوف حجاج در عرفات و مراسم برائت از مشرکین به خوبی انجام گرفت.

معاون وزیر خارجه در خصوص تعاملات بین کمیسیون ویژه برجام مجلس و وزارت خارجه نیز گفت: کمیسیون برجام بررسی خوبی داشته و همانطور که قبلا گفتم فرجام برجام مثبت است و الان نیز می‌گویم که زمینه تعاملی خوبی بین وزارت خارجه، مجلس و کمیسیون برجام وجود دارد.

قشقاوی ادامه داد: موضوع لاینحلی وجود ندارد و روند مثبت می‌باشد که امور ختم به خیر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • افشین تهران ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    0 0
    محکم برخورد کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس