كمپين دفاع از حقوق ايرانيان خارج از كشور از جناب ريئس جمهور محترم تقاضا دارد در سخنرانى هاى خود به موضوع حقوق اتباع ايرانى و آزادى هموطنان در بند در امريكا نيز اشاره و توجه ويژه بفرمايند .

به گزارش مشرق، رئیس جمهور به منظور شرکت و سخنرانی در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، پنج شنبه تهران را به مقصد نیویورک ترك مى نمايد.

همچنين ملاقات با دبیر کل سازمان ملل و گفتگو و دیدارهای دو جانبه با تعدادی از سران شرکت کننده در اجلاس نيز از برنامه هاى رییس جمهوری در این سفر اعلام گرديده است.

كمپين دفاع از حقوق ايرانيان خارج از كشور از جناب ريئس جمهور محترم تقاضا دارد در سخنرانى هاى خود به موضوع حقوق اتباع ايرانى و آزادى هموطنان در بند در امريكا نيز اشاره و توجه ويژه بفرمايند .

آنها فرزندان اين مرز بوم هستند شما نيز مانند ديگر دولتمردان در جهان سياست عمل نماييد. از اتباع خويش فارغ از هر اتهامى حمايت نماييد تا دادگاه حقوق آنها را رعايت و احكام متناسب با جرم احتمالى صادر و از حقوق مساوى انسانى برخوردار باشند .
 
اگر رئیس جمهور ايالات متحده امريكا در مورد آزادى اتباع امريكايي تلاش مى نمايد و به دفعات و علناً آزادى تبعه خود را هر مكانى و در هر بحثي درخواست و بر موضوع پافشاري دارد تعجب نبايد كرد اين حقوق طبيعى هر كشور و تبعه آن است و وظيفه ى اصلى هر دولتى در جهان مى باشد كه از اتباع خود دفاع نمايد.

اي كاش نمايندگان كشور (دكتر ظريف ، عراقجى ) در زمان توافق و نكارش سند برجام اسمى از اسراى در بند و رها شده ى اين جنگ خاموش هسته ايى مى برده و وضعيت آنان را نيز مانند اسراى جنگى مشخص مى نمودند.

 حال از أقاى دكتر روحانى اين توقع وجود دارد با توجه به توافق بدست آمده و حضور ايشان در مجمع عمومى سازمان ملل موضوع افراد در بند را مطرح و وضعيت آنان را تشريح و نسبت به آزادى آنان با استفاده از ظريفت هاى موجود اقدام و در خصوص افراد آسيب ديده از تحريم و قربانيان اين صحنه ها كه بسياري بر اثر نيت خوانى دچار مشكل و زيان گرديده اند ، باطرح مسئله شرايط را براى ايجاد محكمه ايي بين اللملى مهيا نموده و با دفاع و حمايت صحيح مطالبه ى حقوق و جبران خسارت وارده به اين افراد را درخواست و آنان را در دستيابي به حقوق اوليه شهروندى يارى نمايند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس