کد خبر 470488
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

۷۰ هزار نسخه تحریف شده قرآن کریم که قرار بود در میان حجاج مناسک حج تمتع توزیع شود، توسط نیروهای امنیتی سعودی توقیف و مصادره شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) نوشت: مسئولان مربوطه در عربستان، یک کامیون که حامل حدود ۷۰ هزار نسخه تحریف شده از قرآن کریم برای توزیع میان زائران بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه بود را توقیف کردند.

بنابر گزارش مسئولان سعودی، این کامیون بر اساس اطلاعاتی که در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفت، متوقف شد و تمامی این نسخه‌های تحریف شده قرآن ضبط و مصادره شدند.

متهمان این قضیه نیز دستگیر و مورد بازپرسی قرار خواهند گرفت و نسخه‌های قرآنی ضبط شده نیز به وزارت امور اسلامی، اوقاف، تبلیغات و ارشاد اسلامی عربستان تحویل داده خواهند شد. اواخر مردادماه سال جاری نیز، گشت‌های امنیتی مکه مکرمه با همکاری شعبه وزارت فرهنگ و اطلاع‌رسانی عربستان در این شهر، ۵۶۰۰ نسخه تحریف‌شده وارداتی قرآن را ضبط کردند.

گشت‌های امنیتی مکه مکرمه همچنین، راننده ماشین حامل این نسخه‌های تحریف‌شده از قرآن را که دارای ملیت یکی از کشورهای عربی بود و از جده عازم مکه بود را دستگیر کردند و این راننده متخلف به همراه نسخه‌های تحریف‌شده قرآن به حوزه قضایی و نهادهای مربوطه برای ادامه تحقیقات تحویل داده شدند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    خود شما اساس تحریف بینات قرآنی هستید و قرآن و شعائر دین ملعبه ی ریاست فرعونی شما خاندان نحس سعودی شده است.
  • محمود سلمانی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    اینان خود کعبه را تحریف کرده اند ... قرآن را درعمل به آن .. دین را در نمایش غلط آن و انسانیت را در تعریف آن ... آل یهود همه چیز را تحریف کرده اند و گاه مانوری می دهند که تاریخ فراموش کند که بوده اند و که هستند من وقتی این خبر را می شنوم می ترسم که مبادا این نمایش برای عادی شدن موضوع باشد و از این به بعد قرآن های تحریف شده از مبادی غیر قانونی وارد ممالک اسلامی شود گرچه او خود محافظ ذکر است و ما باید محافظ فحوا و اجرای آن باشیم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس