کد خبر 470232
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

رئیس باشگاه السد قطر پس از آنکه یاران ژاوی در دیدار مقابل تیم ام‌صلال به تساوی رضایت دادند به شدت از عملکرد بازیکنان السد انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، محمد بوغانم رئیس باشگاه السد قطر از تساوی تمیش مقابل تیم ام‌صلال که کاپیتان تیم ملی کشورمان آندرانیک تیموریان را در ترکیب خود دارد به شدت انتقاد کرد و بیان کرد که تیم السد تیم قهرمانی است و بازی کردن به این شکل شایسته این تیم نیست.

وی گفت: تیم ام‌صلال در این دیدار کاملا دفاعی بازی کرد و این روش را تیم ما هم پیاده کرد، انگار تیم السد بازی هجومی خود را فراموش کرده است، برای تیمی که همیشه قهرمان بوده بازی کردن به این شکل مناسب نیست و من امیداورم که در دیدار های بعدی تیم السد بازی خوب و هجومی  را به نمایش بگذارد تا پیروز میدان باشد.

رئیس باشگاه السد در پایان سخنانش گفت: رقابت در این فصل از لیگ ستارگان واقعا سخت است و تمام تیم‌ها کاملا آماده هستند پس ما هم باید در تمام بازی‌ها آماده باشیم تا نهایت استفاده را کنیم و امتیاز کامل بازی را از دست ندهیم.

دیدار تیم السد مقابل ام‌صلال در هفته گذشته با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

تیم السد با 13 قهرمانی در لیگ ستارگان قطر پرافتخارترین تیم باشگاهی قطر به شمار می رود و اکنون هم بازیکنان بزرگی را در ترکیب خود دارد که مشهورترین آنها ژاوی هرناندز کاپیتان سابق کاتالان‌ها است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس