کد خبر 469686
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

نامزد جنجالی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا وعده داد در کابینه احتمالی خود از مسلمانان استفاده خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز گذشته (شنبه) در پاسخ به سوال شبکه سی‌ان‌ان درباره اینکه آیا مسلمانان می‌توانند تهدیدی برای آمریکا به شمار روند یا خیر گفت: من مسلمانان را دوست دارم. به نظرم آنها مردم بزرگی هستند.

موضوع مسلمان بودن اوباما از دید برخی مردم آمریکا و طرح این موضوع در یکی از جلسات پرسش و پاسخ ترامپ به دردسر تازه‌ای برای وی تبدیل شده است. فردی در یکی از این جلسات اوباما را مسلمان خواند اما نکته جالب اینجا بود که ترامپ این اشتباه وی را تصحیح نکرد.

دانشجویی به ترامپ گفت که به عقیده وی مسلمانان آمریکایی نقش مهمی در کشور دارند. ترامپ در پاسخ به سوال این دانشجو درباره اینکه آیا وی در کابینه خود از مسلمانان نیز استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: مسلما. مشکلی با این موضوع ندارم.

ترامپ همچنین در واکنش به اتفاقات مربوط به مذهب رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا در توییتر خود نوشت: آیا از لحاظ اخلاقی موظفم هر زمان که فردی حرف بدی درمورد رئیس‌جمهور مطرح کرد از وی دفاع کنم؟ اینطور فکر نمی‌کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس