دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر روز دوشنبه بین دو تیم استقلال و نفت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، آخرین دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر روز دوشنبه بین دو تیم استقلال و نفت در ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. استقلال اگر در این بازی پیروز شود به صدر جدول لیگ برتر می‌رسد و صدر جدول آبی خواهد شد. اتفاقی که هواداران استقلال را خیلی خوشحال می‌کند. حریف آبی‌پوشان پایتخت نفت است تیمی که علیرضا منصوریان آن را هدایت می‌کند. او گزینه سرمربیگری استقلال در این فصل بود و حالا باید مقابل تیم محبوبش قرار بگیرد.

تیم منصوریان در این فصل هنوز بردی به دست نیاورده و با 3 مساوی یک باخت در رده پانزدهم جدول قرار دارد. نفت که به جمع هشت تیم برتر آسیا هم صعود کرده بود نتوانست از سد الاهلی امارات بگذرد و با شکست به تهران برگشت.

تیم نفت در این فصل هیچ نشانی از نفت مقتدر فصل گذشته ندارد ضمن اینکه از نظر مالی هم این باشگاه با مشکلاتی مواجه است و شاید تنها نقطه اشتراکش با استقلال همین مساله باشد وگرنه استقلال از نظر فنی یک تیم قدرتمند است که در این فصل خارج از خانه هم تمامی امتیازها را جمع کرده است و فردا نیز شاگردان مظلومی برای برد و رسیدن به صدر جدول با تمام قدرت مقابل نفت قرار می‌گیرند و باید دید شاگردان منصوریان می‌توانند مانع صدرنشینی آبی‌پوشان شوند یا او زمینه ساز آبی‌شدن صدر جدول خواهد شد.

نکته جالب توجه در این مسابقه این است که نتیجه بازی به رتبه پرسپولیس در جدول لیگ هم ارتباط پیدا می‌کند اگر تیم نفت در این بازی یک مساوی بگیرد هم مانع از صدرنشینی استقلال خواهد شد و هم پرسپولیس را یک رده در جدول لیگ تنزل می‌دهد و به رتبه پانزدهم می‌فرستد اما پیروزی استقلال باعث خواهد شد که پرسپولیس در همان رده چهاردهم باقی بماند و خودشان هم به صدر جدول برسند.

استقلال در این بازی مگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هبوط آدم ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    منصوریان پرسپولیس را پانزدهم می‌کند یا استقلال را صدرنشین؟ جوری نوشتین که انگار تیم مقابل هیچ کاره است و این تیم منصوریان هستش که همه چیز رو تعیین می کنه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس