کد خبر 469476
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

مقام‌های امنیتی انگلیس مدعی موج جدید بالقوه حملات گسترده از سوی افرادی شدند که در این کشور با ظهور داعش به این گروهک پیوسته‌اند.

به گزارش مشرق، مقام‌های امنیتی انگلیس مدعی شدند بیش از 3 هزار انگلیسی پیوسته به داعش اینک در این کشور ‌آماده حملات کشنده هستند.

به نوشته روزنامه انگلیسی «میرر»، مقام‌های امنیتی انگلیسی گفته‌اند هزاران مظنون خرابکار ساکن انگلیس از سوی دستگاه امنیت داخلی (MI5) و پلیس ضد ترور تحت نظر هستند.

 بر این اساس، عمده این افراد در لندن زندگی می‌کنند، اما بسیاری نیز در منچستر و وست کیدلندز حضور دارند.

مقام‌های امنیتی انگلیس در این زمینه اعلام داشتند تعداد انگیسی‌های پیوسته به داعش که مایل به حمله به این کشور هستند، در 2 سال گذشته افزایش یافته است.

«اندرو پارکر» رئیس ام آی 5 نیز روز گذشته در گفت‌وگویی با رادیو «بی‌بی‌سی 4» اظهار داشت که انگلیس با جدی‌ترین موج خرابکاری از 11 سپتامبر به این رو مواجه است.

این مقام امنیتی انگلیس در این زمینه گفت: «بسیاری از  این افراد که سعی در وارد شدن به امور تروریستی دارند، در این کشور به دنیا آمده و در اینجا و از طریق نظام آموزش و پرورش ما تایید شده‌اند، با این حال به این نتیجه رسیده‌اند که کشور محل تولدشان دشمن آن‌ها است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    به امید روزی که لندن در اتش و خون غوطه ور شود تا شاید کمی از ظلم و جنایت روباه پیر علیه سایر ملتها جبران شود انشا ا....
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    علت اصلی پیوستن مسلمانان به داعش در کشورهای غربی اصولآ تبیعض است! به جوانانی که اسم مسلمان دارند یا کار داده نمیشود یا کارهای پست و طاقت فرسا با دستمزد پایین داده میشود. برای همین آنها هم در فکر گرفتن انتقام هستند.
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    تنها اگه روزی این انگلها بتوانند در کشورهاشون چون انگلیس عربستان و امریکا ادم بکشند وکشور رو به نابودی بکشانند به داعشی میگم سگ خوب البته از انگل ارتقا یافته اند تا به مقام شامخ سگ برسند البته باز در کل دنیا اسلام هراسی ایجاد میشه و هر کی بگه مسلمانم مردم اونو میکشه چون فکر میکنه داعش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس