جاویدالاثر شهید ابوالقاسم جوادی، در حال نوشتن شعار و آرمانش در بازی دراز شهید شد و پیکرش تا به امروز برنگشته است.شهدا شعارهایشان را که همان آرمانشان بود با خونشان امضا کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جاویدالاثر شهید ابوالقاسم جوادی، در حال نوشتن شعار و آرمانش، در بازی‌دراز شهید شد و پیکرش تا به امروز برنگشته است. شهدا شعارهای‌شان را که همان آرمان‌شان بود را با خونشان امضا کردند.

او در راه آرمان‌هایش شهید شد و ما امروز با فریاد "مرگ بر آمریکا" و حفظ آرمان های انقلاب و شهدا راه‌شان را ادامه داده و دین‌مان را ادا می‌کنیم.

جاویدالاثر شهید ابوالقاسم جوادی در سن 20 سالگی به عضویت سپاه درآمد. به گردان 9 سپاه رفت و با همین گردان به سر پل ذهاب رفت.

شهید علی موسوی درباره روز آخر ماموریت ابوالقاسم می‌گوید: او بعد از عملیات رو کرد به بچه ها وگفت دیدید که عملیات تمام شد و لیاقت شهادت نداشتیم. همان روز در تاریخ 8 اردیبهشت 60 در ارتفاعات 1100 و 1150 ساعت 5 عصر ابوالقاسم با اصابت گلوله سیمنوف به شهادت رسید.

شهید محسن وزوایی نیز می‌گوید: وقتی خبر تیر خوردن ابوالقاسم را شنیدم سریع خودم را به بالای سرش رساندم. صورت ابوالقاسم غرق در خون بود چون گلوله به پیشانی او اصابت کرده بود. چفیه ابوالقاسم را در آوردم و دور سرش بستم. سرش را روی پاهایم گذاشتم و در همین حالت به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس