کد خبر 468949
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

به دنبال اعلام جرم پلیس آمریکا علیه خالد بن حمد فرزند کوچک دیکتاتور بحرین وی شب گذشته از این کشور گریخت.

گروه بین الملل مشرق- به دنبال اعلام جرم پلیس آمریکا علیه خالد بن حمد فرزند کوچک دیکتاتور بحرین وی شب گذشته از این کشور گریخت.  به گزارش منابع رسانه ای آمریکا، هفته گذشته خالید بن حمد سوار بر یکدستگاه خودروی "فراری" اقدام به عبور از چراغ قرمز، تصادف با خودرهای پارک شده درکنار خیابان و فرار از صحنه کرده غافل از اینکه کلیه اقدامات وی در دوربینهای کنترل ترافیک پلیس ضبط شده است.

فرار آقازاده دیکتاتور بحرین از آمریکا

ساعتی بعد پلیس آمریکا برای دستگیری وی اقدام می کند که وی منکر شده شکستن قانون شده و هنگامی که با مستندات پلیس مواجه شد از مصونیت دیپلماتیک خود صحبت به میان آورده است. در نهایت پس از این که خالد بن حمد از شکایت پلیس به سیستم قضایی و صدور حکم جلب خود مطلع می گردد شب گذشته از آمریکا می گریزد.

فرار آقازاده دیکتاتور بحرین از آمریکا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سعید ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    این که کار هر روز ما ایرانیهاست.طوری نوشتین فک کردم تجاوز تا قتل کرده
  • پرویز ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    برای چه به این شیخک ها عنوان پادشاه میدهید ؟ از دوحال خارج نیست ، یا قصد دارید ارزش این افراد را بالا ببرید و یا ارزش عنوان پادشاه را پائین بیاورید ولی بهتر است بدانید که در گذشته شاه اینها را به نوکری هم قبول نداشت و عربها واقعا در برابرش احساس حقارت میکردند ، نه مثل امروز که وزیر خارجه بحرین باد در گلو می اندازد و میگوید ما با ایران در جنگ تمام عیاریم !!!
  • امیر ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    0 0
    از یک حال خارج نیست اطلاعات شما از گذشته کم ومحدود هستش چون در گذشته خود محمدرضا نوکر درجه 1 عربها و غربیها بوده و همین بحرین را با ساخت و پاخت مفتضحانه و با حقارت تمام فروخت. و خیلی بهتره که شما هم اینها را بدانید و عاقلانه به مسایل نگاه کنید و سعی کنید ببینید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس