کد خبر 468705
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حاج هدایت الله جهان آرا پدر شهیدان سلحشور محمد، علی و محسن جهان آرا، برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و همجواری با روح بلند فرزندان شهیدش و برای سایر بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.

به گزارش مشرق، در پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به خانواده جهان آرا آمده است: درگذشت حاج هدایت الله جهان آرا پدر با ایمان و انقلابی شهیدان سلحشور محمد، علی و محسن جهان آرا موجب تألم و اندوه فراوان شد.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انالله و انا اليه راجعون

  درگذشت مرحوم حاج هدایت‌الله جهان‌آرا پدر با ایمان و انقلابی شهیدان سلحشور محمد، علی و محسن جهان‌آرا موجب تألم و اندوه فراوان شد.

نقش ارزنده و حضور فعال شهید محمّد جهان‌آرا در مبارزات نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تا پیروزی انقلاب و همچنین درخشش ماندگار آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس و بویژه فرماندهی سپاه خرمشهر و همچنین برادران فداکارش ، ریشه در تربیت و پرورش این پدر آگاه و معتقد به آموزه های مکتب حق طلب اسلام دارد.

 این مصيبت را به خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت مي گويم و از درگاه خداي رحمان براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و همجواري با روح بلند فرزندان شهيدش و براي ساير بازماندگان صبر و سلامتي مسئلت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    روحشون شاد.صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس