کد خبر 468607
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: وقتی تیمی مانند آمریکا اینقدر خوب سرویس می زند بازی کردن مقابل آنها سخت می شود.

به گزارش مشرق، میرسعید معروف، پس از شکست 3 بر یک برابر آمریکا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و همه بازیکنان خوب بودند، اما وقتی تیمی مانند آمریکا اینقدر خوب سرویس می زند بازی کردن مقابل آنها سخت می شود. امروز خیلی نسبت به گذشته بهتر بودیم و امیدوارم که این روال ادامه پیدا کند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چرا غفور (شماره 10 ایران) خوب بازی نکرد و نتوانست امتیاز بگیرد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همه بازیکنان ما خوب بازی کردند. بازی سختی بود. مهاجم پشت خط زن ما در بازی اول آسیب دیده است. از آن به بعد غفور به جای او آمده و واقعاً خسته است. او در حملات پس از سرویس خوب کار کرد و باید در حملات برگشتی و حرکات پرشی بیشتر کار کنیم. معتقدم که وی در در مجموع موفق عمل کرده است و در اکثر بازی ها امتیاز آورترین بازیکن تیم ما بوده است.

معروف درمورد اینکه در مواقعی که تیم مقابل سرویس قدرتی می‌زد، تیم ایران در زمین چهار دریافت کننده داشت، گفت: تعداد دریافت کننده برای سرویس‌های قدرتی آمریکا، طبیعی است. سرویس های آمریکا مانند بازی های قبل بی نقص بود. ما هم در دریافت خوب عمل کردیم. دریافت های ما به پاس بلند تبدیل می ‌شد فقط مشکل اینجا بود که توپ های بلند خود را به امتیاز تبدیل نکردیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    کاش میشد این آقای معروف درک میکرد که فقط یه بازیکنه و نباید برا مربی تصمیم بگیره و تیم رو تو حاشیه ببره.
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    زمین که کج نبود؟ صاف بود؟
  • ایمان021 ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بفهم که تو فقط یه بازیکنی همین!!!!!
  • گیل مرد ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    بدون دلیل حرف نزنید مربی اول باید مدیر باشد بعد مربی مثل ولاسکو کسی جرات نداشت جنب بخورد وهم بابازیکنان دوست بود کواچ شاید مربی خوبی باشد اما مدیریت ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس