کد خبر 468348
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

استقلال روز گذشته بدون استفاده از بازیکنان خارجی پرحاشیه خود موفق شد با یک پیروزی قاطع و با نتیجه 2 بر صفر گسترش فولاد تبریز را در هفته ششم لیگ‌برتر شکست دهد.

به گزارش مشرق، حضور جاسم کرار از اول فصل حاشیه های زیادی را برای استقلال درست کرده است و اصرار مظلومی برای نگه داشتن او همیشه مورد سوال اعضای هیات مدیره و البته هواداران استقلال بوده است. او به دلیل مصدومیت بازی با گسترش فولاد را از دست داد ولی غیبت او چندان به چشم نیامد.

بازیکن دیگری که این روزها حاشیه های زیادی را برای استقلال درست کرده است هم پروپجیچ است؛ بازیکنی که در بازی دیروز 90 دقیقه روی نیمکت نشست و سجاد شهباززاده و البته محسن کریمی با قدرت جای او را پر کردند. پروپجیچ از زمان حضورش در استقلال حاشیه های زیادی را برای این تیم به وجود آورده است و حالا شاید بهتر باشد مدیران استقلال پاسخ بدهند که آیا حضور او برای این تیم مثبت بوده یا نه.

ریوالدو هم که مدت هاست به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش در تمرینات استقلال شرکت نمی‌ کند. جالب است که بدانید این 3 بازیکن تا بدین جای کار در لیگ‌برتر، نه گلی زده اند و نه موفق شده اند پاس گل بدهند. البته علی نظری جویباری نظر دیگری دارد: فوتبال آنطور که شما نگاه می‌ کنید نیست. درست است که ما در این بازی نه کرار را داشتیم، نه پروپجیچ و نه ریوالدو و تازه بهنام برزای و رمضانی هم در لیست ما جایی نداشتند اما فراموش نکنید که ما باید 35 بازی انجام بدهیم و قطعا در طول فصل به این بازیکنان نیاز می‌ شود.

او در پایان گفت: من به بازیکنان خارجی حق می‌ دهم که پولشان را بخواهند آنها از کشور دیگری آمده اند و بی تردید از بچگی استقلالی نبوده اند. برای هواداران هم بازی نمی‌ کنند و ما باید پول آنها را پرداخت کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس