در پی هتک حرمت صهیونیست های غاصب به مسجد الاقصی؛ تظاهرات ضد صهیونیستی پس از اقامۀ نماز جمعه در تهران و ده استان کشور برگزار می شود.

تظاهرات ضد صهیونیستی پس از اقامۀ نماز جمعه در تهران و 10 استانبه گزارش مشرق، در پی حملات ددمنشانۀ صهیونستها به مسجد الاقصی با صدور اطلاعیۀ محکومیت و فراخوان تظاهرات عمومی،  اعلام کرد:

روز جمعه (27 شهریور ماه)  پس از اقامۀ نماز پرصلابت جمعه، در محکومیت خباثت و تعرض بی شرمانۀ صهیونیست های خونخوار به قبلۀ اول مسلمین جهان و هتک حرمت مسجد الاقصی؛ در ده استان کشور  و نیز در تهران ، مراسم های تظاهرات خودجوش مردمی علیه این اقدام وحشیانۀ صهیونیست ها  با  فریاد بلند "مرگ بر اسرائیل"  و  "مرگ بر استکبار " برگزار می شود.

بار دیگر در آستانۀ ماه ذی الحجه الحرام و آغاز مناسک عبادی و سیاسی حج؛ دستان تا مفرق غرق در خون رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی با جسارت بی شرمانه، در تعرضی آشکار و چندین باره به قبلۀ اول مسلمین جهان و حمله وحشیانه به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن جایگاه رفیع پیامبران الهی و هتک حرمت نمازگزاران آن،  استیصال و درماندگی رژیم تروریستی خود را  در برابر  اقتدار روز افزون انتفاضۀ بزرگ فلسطین قهرمان و مسجد الاقصی و شکست های مفتضحانه و پی در پی از مقاومت اسلامی در سرزمین های اشغالی را به نمایش گذاشت.

نمایشی از  استیصال و درماندگی که در پس آن رذالت و سفاهت و خباثت رژیم متزلزل صهیونیستی و ذات خشونت طلب و تروریست پرور  آن به صورت کاملاً مشهود  است.

این تظاهرات محکومیت همزمان در تهران و در مراکز ده استان کشور  از جمله (اصفهان - مشهد ـ بیرجند ـ شیراز ـ تبریز ـ یزد ـ کرمانشاه ـ ساری ـ قزوین ـ اردبیل)، پس از اتمام نماز عبادی ـ سیاسی جمعه با شعار های کوبندۀ "مرگ بر امریکا"  و  "مرگ بر اسرائیل " ،  انجام می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پایان این اطلاعیۀ محکومیت و فراخوان تظاهرات اعتراض آمیز خود؛ از عموم مردم بزرگوار دعوت می کند تا با حضور حماسی و پرشور خود در این تظاهرات، ضمن اعلام برائت از رژیم  کودک کش صهیونیستی، این اقدام غیر انسانی و  جسارت بی شرمانۀ صهیونیست ها در هتک حرمت مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرده و از انتفاضۀ مسجد الاقصی و فلسطین و مردم آواره و مظلوم  آن حمایت کنند.

منبع: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    احسنت مرررررررررگ بر اسرائیل
  • داوود ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    رژیم صهیونیستی 25 سال بعد را نخواهد دید
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    چه توافق بشود و چه نشود امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر انگلیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس