کد خبر 465303
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : مرحوم مرتضایی‌فر به تنهایی یک رسانه‌ی نافذ و تمام عیار بود.بیخود نبود که مادام‌العمر وزیرشعار کشور بود. کارش را خوب بلد بود!

به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : مرحوم مرتضایی‌فر به تنهایی یک رسانه‌ی نافذ و تمام عیار بود.از اولین روزهای انقلاب، با تکیه بر هوش و استعداد ذاتی خود، اداره کننده‌ی تجمع‌های بزرگ و پرشور شد و با درایت کامل انرژی مردم را به سمت آنچه که انتظارش را می‌کشیدند و توقع داشتند، هدایت می‌کرد. خدا رحمت‌ش کند.

خاطره ضرغامی از مرحوم مرتضایی فر +عکس

عکس مربوط به سخنرانی من در دانشگاه تهران و قبل از خطبه‌های نمازجمعه است.

سال‌های اول انقلاب مراسم برائت از مشرکین در ایام حج بسیار پرشور و باشکوه و با تظاهرات گسترده خیابانی برگزار می‌شد. بعد از حج خونین سال ١٣٦٦، مراسم برائت از مشرکین به شکل دیگری اجرا می‌شود.
سیاستگذاری و مسؤولیت‌ اجرای این راهپیمایی نیز، با دوستانی بود که خیلى از آنان، حالا از رفتار گذشته خود برائت دارند!!برای برگزاری راهپیمایی، از هر کاروان یک نفر به عنوان مسؤول شعار به بعثه دعوت شده بود؛ من هم بودم. آقای مرتضایی‌فر برای ما صحبت کرد و راه و چاه را یادمان داد.
نکته بسیار ظریفی گفت که هنوز در خاطرم هست؛ "در صورتی مردم با شور و احساس بالا شعار می‌دهند که شما چند برابر آنان شور و هیجان داشته باشید! اگر شما که مسؤول شعار هستید، شل شعار بدهید، از جمعیت صدایی در نمی‌آید!"بیخود نبود که مادام‌العمر وزیرشعار کشور بود. کارش را خوب بلد بود!
البته بعضى ها هم به جاى "عمل" شعار مى دهند! عملکرد خوب، بهترین معرف خدمتگزاران است؛ نیازى به شعار نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    خدا رحمتش کنه خدا همه در گذشتگان رو رحمت کنه و روح پدر مرا نیز در این روز (25 ذی القعده) که روز دعا، راز و نیاز و گسترش رحمت الهی است شاد و او را از رحمت و مغفرت بیکرانش بهره مند فرماید. اللهم آمین جمله خوبی است قابل توجه دولتمردان «بعضى ها هم به جاى "عمل" شعار مى دهند! عملکرد خوب، بهترین معرف خدمتگزاران است؛ نیازى به شعار نیست.»
  • مهدی علیزاده ملک آبادی ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    باسلام،بسیار نافذوتاثیرگذاربود.این خاطره.خداحافظ وناصرتمام زحمت کشان این مرزبوم باشدکه اینگونه عمل می کنند.باآرزوی چنین روزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس