کد خبر 468161
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: تیم ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با السد نیست و آنها می‌توانستند بیشتر از 4 گل به ما بزنند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص شکست سنگین تیم فوتبال مسیمیر مقابل السد در هفته اول لیگ ستارگان قطر گفت: برای ما بازی سختی بود چرا که السد کاملا سوار بر بازی بود و شاهد یک بازی یک‌طرفه بودیم تا موقعیت‌های زیادی داشتند و می‌توانستند حتی بیشتر هم به ما گل بزنند اما در نهایت فقط 4 گل خوردیم.

وی ادامه داد: ما در این بازی حریف دست و پا بسته‌ای بودیم و فقط دفاع می‌کردیم البته فقط یک موقعیت حمله داشتیم که آن هم من در موقعیت صد در صد گل بودم و اگر به من پاس می‌دادند می‌توانستم گل بزنم اما به من پاس ندادند و این موقعیت هم از دست رفت تا در نهایت شکست سنگینی را تحمل کنیم. ما در این بازی فقط دفاع کردیم و امیدوار به بازی بعد هستیم. تیم ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با تیم السد نبود آنها تیم پرمهره و قدرتمندی بودند.

کاپیتان تیم فوتبال مسیمیر قطر در مورد دیدار دوم این تیم در لیگ ستارگان اظهار داشت: متاسفانه قرعه سختی به ما خورده و در هفته دوم باید به مصاف تیم الغرافه می‌رویم که این تیم هم از تیم‌های قدرتمند و باسابقه فوتبال قطر است و واقعا کار سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: در زمان بازی با السد زمانی که در زمین بودیم متوجه شدم که کار ما چقدر سخت است و نمی‌توان یک نفره در زمین همه کار کرد. ما باید منتظر حوادث بمانیم تا بلکه نتیجه بگیریم.

نوری در پاسخ به این سؤال که آیا مسیمیر در لیگ قطر باقی می‌ماند یا نه،‌اظهار داشت: همانطور که گفتم 4 بازی اول ما بسیار سخت است اما امیدوارم مقابل تیم‌های ضعیف‌تر نتیجه بگیریم و بتوانیم در لیگ بمانیم. البته کار ما بسیار سخت است اما به نظرم در نیم‌فصل باید 4 بازیکن داخلی خوب بگیریم تا وضعیت تیم بهتر شود چرا که با شرایط فعلی کار سختی در پیش داریم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان برای سرخ‌پوشان در بازی امروز مقابل سایپا آرزوی موفقیت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس