کد خبر 467767
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از پیگیریهای صورت گرفته در 35 نقطه از پایتخت برای سنجش و اندازه‌گیری ریزگردها و کنترل آلودگی هوای پایتخت خبر داد.

 به گزارش مشرق، محمدحسین بازگیر رئیس اداره محیط زیست شهر تهران، در این باره افزود: باتوجه به پیگیریهای متعدد و همچنین جلساتی که درخصوص بروز ریزگردها در پایتخت انجام شده، در 35 نقطه از شهر، ایستگاه‌هایی برای سنجش و اندازه گیری ریزگردها در نظر گرفته شده است.

وی با انتقاد از رعایت نکردن استانداردهای زیست محیطی، بعضی از معادن شن و ماسه در اطراف تهران، اظهار کرد: معادن شن و ماسه که در اطراف تهران فعالیت می کنند در صورت رعایت نکردن الزامات مربوط به کنترل کیفیت هوا و دیگر استانداردهای زیست محیطی و تولید آلودگی، پلمپ می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران با تاکید بر ضرورت احداث راه دسترسی مناسب برای معادن و محصور کردن باربر کامیون‌های حمل شن و ماسه، گفت: رعایت سرانه فضای سبز از دیگر ملزومات قانونی برای فعالیت معادن شن و ماسه با هدف کاهش میزان آلایندگی در سطح شهر تهران است.

براساس گزارش تهران سما، بازگیر یادآورشد: اجرای طرح جهادی پایش واحدهای معدنی استان تهران توسط کارشناسان و نیروی زیست محیطی شهر تهران صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس