کد خبر 467693
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هر چقدر هم خوب بازی کنیم، اما نبریم انگار کاری نکرده ایم.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ درمورد شرایط تیم ایران پیش از بازی با ایتالیا و همچنین مسابقه با این تیم اظهار داشت: در مورد تیم ایتالیا باید بگویم که تا به اینجای کار توانسته نتایج خوبی کسب کند، مقابل آمریکا خیلی خوب بازی کرد و از عهده ژاپن هم برآمد. بازیکنان فردی خوبی دارند؛ پاسور جوان و خوبی دارد. ما باید فشارمان را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: زایتسف و برخی دیگر از بازیکنان ایتالیا سرویس زن خوبی هستند. هر چقدر هم خوب بازی کنیم، اما اگر نبریم انگار کاری نکرده ایم. باید برای شش مسابقه بعدی انگیزه خود را چندین برابر کنیم. باید برای کسب مدال تلاش کنیم. امیدوارم بازی فردا را ببریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد آخرین وضعیت شهرام محمودی تصریح کرد: هم لیگ جهانی امسال و هم سال گذشته، با شهرام محمودی بازی کردیم. در دو بازی جام جهانی هم با ما همراه بود. به هر حال زیاد نباید تحت تاثیر یک بازیکن باشیم. ما باید توان تطبیق خود را با شرایط جدید داشته باشیم و در برابر تغییرات، آمادگی لازم را کسب کنیم. امیدوارم که وضعیت جسمانی او هر چه زودتر بهبود یابد و به جمع تیم بپیوندد. دکتر هم همه تدابیر لازم را برای بهبودی او به خرج داده است.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس