کد خبر 466634
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

در برنامه امشب پایش تفاوت های قانون جدید مالیاتی با قانون فعلی با حضور کارشناسان امور مالیاتی تبیین و بررسی می شود.

به گزارش مشرق، در این برنامه همچنین بینندگان با وظایف مالیاتی خود آشنا و ابهامات مطرح شده درباره قانون جدید مالیاتی رفع خواهد شد. سعید توتونچی مسئول کارگروه بررسی قانون جدید مالیات های مستقیم در مجلس شورای اسلامی مهمان حضوری برنامه است تا درباره بررسی این قانون در خانه ملت با بینندگان گفتگو کند.

عباس هشی و جمشید پژویان اقتصاددان و از کارشناسان امور مالیاتی نیز بصورت تلفنی درخصوص حواشی قانون جدید مالیاتی صحبت خواهند کرد. آشنا کردن مردم با قانون جدید مالیات های مستقیم، رفع سو تفاهم های مطرح شده درباره این قانون، ضرورت های حرکت به سوی اقتصاد غیرنفتی و پرهیز از خام فروشی و کمک به دولت و سازمان امورمالیاتی برای اجرای این قانون و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی از اهداف برنامه امشب پایش است.

این برنامه یک کارآفرین نمونه کشور را هم بعنوان مهمان دارد، آقای موسی محمدی که در حوزه خدمات اجتماعی کارآفرین نمونه ملی هست. او از خیران استان کرمان در زمینه نگهداری از معلولان جسمی حرکتی است. سرهنگ احمد رستمی معاون فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا هم در ارتباط تلفنی با برنامه درباره تردد خودروها در مناطق آزاد گفتگو می کند.

 در سوال نظرسنجی برنامه پرسیده شده است: حدس می زنید کدام گروه بیشتر با شفاف شدن درآمدهایشان برای دولت مخالفت می کنند؟ 1- اصناف 2- تولیدکنندگان 3- حقوق بگیران 4- واردکنندگان برنامه پایش به تهیه کنندگی علی ملکی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یک شنبه ها حوالی ساعت 23 از این شبکه پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    واردکنندگان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس