در برنامه امشب پایش رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، آقای محسن جلال پور با حضور در استودیو برنامه درباره برنامه های خود در اتاق ایران با بینندگان گفتگو می کند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تشریح مذاکرات با هیات های اقتصادی خارجی در هفته های اخیر از دیگر موضوعاتی هست که رییس اتاق ایران دراین برنامه درباره آن سخن می گوید.

در بخش دوم برنامه جاستین لی، معمار اقتصاد نوین چین مهمان برنامه پایش است تا در خصوص دلایل رشد اقتصادی بسیار سریع این کشور صحبت می کند.

در بخش سوم برنامه پایش هم قرار است دستاوردهای فنی جوانان ایرانی در اولین مسابقه طراحی صنعتی معرفی شود. مهمانان این بخش برنامه حسین جوادی برنده جایزه اول مسابقات طراحی صنعتی و علی اصغر عابدی دبیر این مسابقات هستند.

در سوال نظر سنجی برنامه هم پرسیده شده است که: به نظر شما در شرایط فعلی اقتصاد کشور، کدام راه مناسب تر است؟ 1- ایجاد اشتغال حتی به قیمت افزایش تورم 2- مهار تورم حتی به قیمت تداوم رکود

25 کارت هدیه دو میلیون ریالی جوایز شرکت کنندگان در این نظرسنجی است و بینندگان می توانند عدد گزینه مورد نظر را به پیامک 30000111 ارسال کنید.

 برنامه پایش به تهیه کنندگی توحید آتشبار،کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یک شنبه ها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس