رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران گفت: برخی کشورهای آفریقایی و آسیایی خواهان خرید محصولات ایرانی در حوزه دوربین‌های دید در شب هستند.

به گزارش مشرق، امین سالاری رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور این اتحادیه و نیز شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه هوافضای ماکس 2015 که هفته اول شهریورماه در کشور روسیه برگزار شد، گفت: بخش‌های خصوصی اتحادیه که به این نمایشگاه آمده بودند برای صادرات محصولات‌شان مشتری‌های خوبی پیدا کردند.

وی افزود: به عنوان مثال یک مجموعه روسی که در داخل این کشور محصولات مربوط به یک برند اروپایی بسیار معتبر را به فروش می‌رساند از غرفه ایران بازدید و با تیم‌های ما صحبت کرد و خواهان نمایندگی رسمی فروش محصولات شرکت ایرانی در روسیه شد که کارهای آن در حال انجام است.

سالاری ادامه داد: همچنین مشتری‌هایی از آفریقا و آسیا و کشورهای CIS (کشورهای مستقل مشترک‌المنافع) درخواست خرید محصولات یکی از شرکت‌های ما که در حوزه دوربین دید در شب فعالیت می‌کند را داشتند.

رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران تاکید کرد: از سوی دیگر چند نماینده خارجی از محصولات یکی از شرکت‌های ما که قطعات موتور هواپیما و توربین را تولید می‌کند، بازدید و اعلام کردند با توانی که شما در ایران دارید ما برای شما کار می‌فرستیم و بعد از تولید با برند خودمان می‌فروشیم که این یعنی همکاری مشترک.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر تفاهم‌نامه طراحی و ساخت ماهواره سنجشی ما در حوزه طراحی و ساخت هواپیما نیز تفاهم اولیه با چند شرکت را داشتیم.

سالاری در پایان اظهار داشت: ما در این نمایشگاه از شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه هوایی تهران که آذرماه برگزار می‌شود دعوت کردیم و استقبال خوبی هم از طرف روس‌ها و اروپایی‌ها شاهد بودیم که امیدواریم امسال این مجموعه‌ها حضور پررنگی در نمایشگاه تهران داشته باشند.



منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سراج ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه. شما اول یگانهای خودتو مجهز کن بعد بفروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس