کد خبر 466063
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

مجید فراهانی دبیر کل حزب ندای ایرانیان طی مصاحبه ای به تخریب‌ها و توهین‌های ارگان رسانه ای کارگزاران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مجید فراهانی دبیر کل حزب ندای ایرانیان طی مصاحبه ای به تخریب‌ها و توهین‌های ارگان رسانه ای کارگزاران واکنش نشان داد.

هفته نامه صدا به عنوان ارگان رسانه ای حزب کارگزاران که طی هفته های اخیر از هیچ تخریب و توهینی علیه صادق خرازی و حزب ندای ایرانیان فروگذار نکرده است، مورد انتقاد دبیر کل حزب ندا قرار گرفت.[1]

فراهانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها بعد از تاسیس حزب اتحاد ملت ایران گفتند احتمال پیوستن بسیاری از اعضای حزب ندای ایرانیان به حزب اتحاد وجود دارد؛ عنوان کرد: «خیر، چنین چیزی نیست و متاسفیم که برخی عزیزان رسالت خود را در ایجادبلواها و دعواهای ساختگی بین دیگر گروه‌ها می دانند.»

وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی از رسانه ها برای اختلاف افکنی و تضعیف برخی احزاب اظهار داشت: «اگر دوستان نشریه صدا ناراحت نمی‌شوند باید بگویم احساس مشابهت‌ها و هم‌فکری‌های زیادی با دیدگاههای جدید مطرح شده ازسوی دبیرکل حزب اتحاد می‌کنیم. حتی احتمال اینکه بتوانیم با این حزب به صورت جبهه‌ای اقدامات مشترکی داشته باشیم زیاد است.»

فراهانی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اطمینان دارید که گرایشی در بدنه حزب ندا به حزب اتحاد ملت وجود ندارد؟، توضیح داد: تا به امروز که باشما صحبت می کنم چیزی حدود سه هزار نفر تقاضای عضویت در ندای ایرانیان را داشتند. هفته گذشته فقط ۳۰۰ نفر فرم عضویت حزب را پر کردند. ما در ۳۰ استان کشور شعب و افراد منتسب به خودمان را داریم. در بعضی از استان‌ها ۱۵نفر عضو شورای مرکزی داریم که در حال فعالیت هستند و در برخی استان‌های دیگر هم بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر عضو فعال وجود دارد. در یک چنین بدنه ای هر لحظه ممکن است ریزش‌ها و رویش های متعددی وجود داشته باشد، ولی اینکه یک جریانی در داخل حزب با چنین هدفی راه افتاده باشد صحت ندارد.[2]



[1] http://www.mashreghnews.ir/fa/news/453100

[2] http://mehrnews.com/news/2912948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس