برنامه‌ای با عنوان «شبی با شهدا» برای تمام کاروان‌ها در نظر گرفته‌ شده است که در آن خاطراتی از دفاع مقدس و شهدا نقل و از خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که در کاروان‌ها حضور داشته باشند تجلیل خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌علی قاضی‌عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای کاروان‌های ایرانی حاضر در سرزمین وحی پیش‌بینی‌شده است، گفت: برنامه‌ای با عنوان «شبی با شهدا» برای تمام کاروان‌ها در نظر گرفته‌ شده است که در آن خاطراتی از دفاع مقدس و شهدا نقل و از خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که در کاروان‌ها حضور داشته باشند تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین خانواده‌هایی که بیش از یک شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، طی مراسمی تقدیر و تجلیل می‌شوند.

اجرای ویژه برنامه

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، حضور در بین جانبازان و ایثارگران و مشاهده فداکاری‌ها و شجاعت این عزیزان را بسیار الهام‌بخش توصیف کرد و گفت: سال گذشته در کاروان ویژه جانبازان، چند نفر از جانبازان عزیز در شرایطی بودند که حتی امکان استفاده از ویلچر را نداشتند و بر روی تخت‌های متحرک دراز کشیده بودند، اما در آن حال هم به من می‌گفتند که وقتی خدمت مقام معظم رهبری رسیدید به ایشان بگویید که ما با تمام وجود ایستاده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاضی عسکر ادامه داد: این موارد برای ما درس‌های بزرگی دارد که به‌سوی جاذبه‌های دنیوی نرویم و قدرشناس این فداکاری‌ها باشیم و اهداف این عزیزان را بشناسیم و پاسدار آن باشیم.

وی در انتها گفت: حضور جانبازان در این مراسم معنوی اثرات بسیار خوبی دارد و به‌دفعات از مردم شنیده‌ام که می‌گویند دیدن این عزیزان در مراسم حج برایشان بسیار الهام‌بخش است و از این عزیزان التماس دعا دارند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس