مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان از برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدا هشتم مهرماه در اهواز خبر داد و گفت: این همایش روز هشتم مهرماه همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس در مجتمع فجر اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد میسی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان از برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدا هشتم مهرماه در اهواز خبر داد و گفت: این همایش روز هشتم مهرماه همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس در مجتمع فجر اهواز برگزار می‌شود. در این همایش نماینده ولی فقیه استان خوزستان, استاندار, فرمانده سپاه استان خوزستان و دیگر مسئولان لشکری و کشوری حضور دارند.

وی با بیان اینکه این همایش برای نخستین باری است که در سطح استان برگزار می شود افزود: در این مراسم از خادمین شهدا در گروه های خادمین دانش آموزی, خواهران و برادران و همچنین دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور تجلیل به عمل خواهد آمد. طی سال گذشته سه هزار نفر برای خادمی شهدا ثبت نام کردند که از این تعداد 1500 نفر برای خدمت‌رسانی مشغول شدند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: دو هزار و 46 نفر از استان خوزستان از زمان آغاز اردوهای راهیان نور غرب به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند. از این تعداد 620 نفر را بانوان و 1426 نفر را آقایان تشکیل می‌دادند.

میسی با اشاره به اینکه استان های کرمانشاه و کردستان از استان هایی هستند که مورد بازدید زائران خوزستانی قرار گرفت, گفت: یادمان‌های مرصاد, پاوه, تپه الله اکبر و باشگاه افسران از جمله یادمان‌هایی هستند که در سفر زائران خوزستانی به مناطق عملیاتی غرب از آنها بازدید شده است. این تعداد زائر طی شش دوره و توسط حدود 60 اتوبوس به این مناطق اعزام شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس