کد خبر 465908
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

گروهی که خود را "فرقه الموت" (گروه مرگ) نام نهاده اند با انتشار تصاویری ضمن تایید خبر ربایش کارگران ترک در بغداد، شروطی را برای دولت ترکیه جهت آزادسازی آنها مطرح کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- گروهی که خود را "فرقه الموت" (گروه مرگ) نام نهاده اند با انتشار تصاویری ضمن تایید خبر ربایش کارگران ترک در بغداد، شروطی را برای دولت ترکیه جهت آزادسازی آنها مطرح کرده اند. بنابر تصاویر منتشره این 18 کارگر همگی سالم بوده و در مقابل دوربین از دولت ترکیه خواستار عمل به شرایط ربایندگان خود شده اند.

نخستین تصاویر از گروگانهای ترکیه در عراق

در ادامه این تصاویر، ربایندگان شرایط خود برای آزاد سازی گروگانها را اعلام کردند. این شرایط شامل، خروج نظامیان ترکیه از خاک مناطق شمالی عراق، فشار ترکیه بر گروههای تروریستی تکفیری همچون القاعده و ... برای رفع محاصره شهرهای شیعه نشین "فوعه و کفریا در استان شمالی ادلب، نبل و الزهرا در شمال استان حلب و ... شده اند.

نخستین تصاویر از گروگانهای ترکیه در عراق

لازم به ذکر است افراد مسلح نقاب‌دار که یونیفرم سیاه‌رنگ بر تن داشتند سوار بر 20 خودرو مشکی‌رنگ ساعت 5 بامداد روز گذشته با یورش به یک ورزشگاه در حال احداث در شهرک صدر در بغداد 18 تن از کارگران ترک را ربوده و با خود به محل نامعلومی بردند. در پی این اقدام نخست وزیر ترکیه طی تماس با حیدر العبادی نخست وزیر عراق خواستار آزادی فوری اتباع کشورش شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    یک گروه شیعه این کارگر ها رو دزدیده اند.
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    فتنه !!!فتنه !!! فتنه!!! خاک برسرت.ن با این کار بهانه بیشتری دست ترکیه وامریکا و مزدوراش میدین واسه شیعه کشی!!!! گناه کارگرای بدبخت چیه!!! الان فرق شما با داعش چیه؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس