کد خبر 465905
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

در حالی که هفته گذشته آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای خواستار جلوگیری از اعزام گسترده آوارگان سوری به کشورش و انتقال آنها به مکه و مدینه (عربستان سعودی) شده بود، روز گذشته با حضور در جمع گروهی از پناهجویان سوری حاضر شده و با آنها عکس یادگاری گرفت.

گروه بین الملل مشرق- در حالی که هفته گذشته آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان در مصاحبه ای خواستار جلوگیری از اعزام گسترده آوارگان سوری به کشورش و انتقال آنها به مکه و مدینه (عربستان سعودی) شده بود، روز گذشته با حضور در جمع گروهی از پناهجویان سوری حاضر شده و با آنها عکس یادگاری گرفت.

عکس یادگاری پناهجویان با مرکل+تصاویر

از سوی دیگر کمیسراتحادیه اروپا در امور مهاجرت با تاکید بر اینکه بحران پناهندگان اروپا تا زمانی که همسایگان ما در شعله‌های آتش قرار دارند طول می‌کشد این بحران را آزمونی برای اروپا دانست. وی تصریح کرد: من بر این باورم که کشورهای اروپایی این مسئله را به رسمیت شناخته اند که ما همه مشترکا باید روی این بحران انسانی واکنش نشان دهیم. این وضعیت یک آزمون سخت و تصادفی برای اروپا است.

عکس یادگاری پناهجویان با مرکل+تصاویر

این مقام اروپایی در ادامه گفت: در کوتاه مدت ما این هدف را دنبال می کنیم که فشارها روی کشورهایی که شمار پناهندگان آن ها رو به افزایش است در مجارستان، یونان و ایتالیا را کاهش دهیم. بنابراین سیستم جدید نه تنها به نفع تمام اتحادیه اروپا بلکه بخصوص به نفع مجارستان است. مجارستان باید از این فرصت استفاده کند.

عکس یادگاری پناهجویان با مرکل+تصاویر

وی از آمادگی کمیسیون اروپایی برای حمایت از مجارستان برای غلبه بر این چالش بزرگ خبر داده و در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: همه کشورهایی که به خانواده اروپایی تعلق دارند باید همچنین به سیاست اتحادیه اروپا در قبال پناهندگان پایبند باشند. طبیعتا ما نمی توانیم کسی را مجبور به اجرای قواعد جدید کنیم.

عکس یادگاری پناهجویان با مرکل+تصاویر

اما از طرف دیگر همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید پی ببرند که بحران پناهندگان فراتر از ظرفیت آن ها است. اما متاسفانه پوپولیست هایی در اتحادیه اروپا وجود دارند که در درجه اول با انگشت به دیگران اشاره می کنند به جای اینکه همبستگی خود با آن ها را نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ايرج ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    بني ادم اعضاي يكديگرند..... كه در آفرينش ز يك گوهرند چو عضوي به درد آورد روزگار ....دگر عضوها را نماند قرار تو كز محنت ديگران بي غمي ....نشايد كه نامت نهند آدمي انشالله خداوند به زندگيشون و كشورشون خير و بركت دهد . واقعا آلمانيا سنگ تموم گذاشتن . خاك بر سر حاكمان بي لياقت و عقب افتاده فكري و متحجر كشورهاي عربي .بايد برن بميرن اگر يك ذره غيرت دارن
  • از تبریز ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    تصاویر از بالا به پایین معنی دار می شود (احتمالا بقیه را مشرق حذف کرده است)
  • امیر ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    فرهنگ بالا، انسان بودن و حس همزاد پنداری در این تصاویر موج میزند........ آفرین به این احساس مسئولیت در قبال هم نوع. معنی دیگه ای تصاویر بالا ندارند.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    تاسف برای کسانی که با حامی تروریستها و حامی آوارگی خودشون عکس یادگاری میندازند.
  • بهروز ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    ماهيگيري
  • 000 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    شاهنامه آخرش خوشه آقاایرج_آلمان کشوری باجمعیت پیرهست که به نیروی انسانی احتیاج داره گرفتی چی شد!!!
  • = ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    بله درسته بني ادم اعضاي يكديگرند...ولی بایدببینیم این آلمانی هاچه زمانی میخوان واسه ی پناهجویان جوجه راآخرپاییزبشمارن!
  • .... ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    واااااااااااااااااااااااااااااااای!!!مرکل چقدرمهربون شده توبه ی گرگ مرگه!
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    کشورهای آسیایی هزینه رشد و آموزش افراد را میدند و آخرش غربیها بهره برداری میکنند.
  • ازیزد ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    زرشک - یک ضرب المثل است که مگه هیچ گربه ای راه رضای خدا موش نمی گیره یعنی اینکه مرکل با هدف استثمارنیروی انسانی ارزان پناهجویان دست بهاین نرمش زده ، چون جمعیت المان یک جمعیت سالخورده می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس