کد خبر 465788
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

سرمربی بایرن مونیخ در انتخابات کاتالونیا شرکت می‌کند، دورتموند را در شرایطی بهتر از تیمش می داند و انتظاراتش از ماریو گوتسه است.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با آگسبورگ (مصاف فردا) نظراتش را در مورد یکسری نکات به شرح زیر بیان کرد:

*انتخابات کاتالونیا

وی در مورد انتخابات کاتالونیا در اسپانیا اظهار داشت: در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهرماه 94 ) به آنجا خواهم رفت. با شور و هیجان هدفم این است که در انتخابات مجلس محلی کاتالونیا شرکت کنم. اما از یاد نبریم که من اکنون ساکن مونیخ هستم.

* اعتمادبنفس تازه‌واردی به اسم کومان

وی در مورد کومان، بازیکن جوان و جدید تیمش نیز نظرش را اینگونه بیان کرد: از این بابت که او اینجا است،‌خوشحالم. بازیکنان جوان امروزه اعتمادبنفس فوق‌العاده‌ایی دارند.

*بورسیادورتموند

گواردیولا در این نشست در مورد بورسیادورتموند، جدی‌ترین رقیب بایرن نیز نظرش را اینگونه بیان کرد:

تا به اینجای فصل تیمی وجود داشته که از ما بهتر بازی کرده است. دورتموند با توماس توخل در حقیقت مربی فوق‌العاده‌ای دارد. من هم از کارش خوشم می‌آید.

*خاوی مارتینز

بازگشت خاوی مارتینز به تمرینات نکته دیگری بود که مربی 44 ساله باواریایی‌ها درباره‌اش حرف زد. او گفت:

خاوی خیلی خوب و جدی تمرین کرده است. بدیهی است او هنوز زمان لازم دارد. اما خیلی راضی است و من هم راضی‌تر از او هستم.

*احترام به آگسبورگ

مربی بایرن معتقد است حریف فردا، رقیبی سرسخت است. وی اظهار داشت: آگسبورگی‌‌ها فوق‌العاده جنگنده‌ هستند و مربی خوبی دارند. در لیگ اروپا هم بازی می‌کنند. تیمی که از بوندس‌لیگا برای این مسابقات برگزیده شود، در واقع تیمی بسیار خوب است.

*توماس مولر

وی در مورد توماس مولر و درخشش وی اظهار داشت: کیفیت توماس مولر ناشی از خوش‌بینی او است. اهل نگرانی نیست و قوه گلزنی فوق‌العاده‌ای دارد.

*گوتسه

در مورد ماریو گوتسه نیز وی اظهار داشت:اگر او بازی نکند،‌آنوقت باید درک کرد که ما در پست او 3 مهاجم بسیار عالی داریم. در مورد خود او نیز نظرم بطور کلی عوض نمی‌شود. چون همیشه از او بیشترین انتظار را دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس