کد خبر 465625
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۷

تعدادی از اعضای سابق داعش درباره رفتار این گروهک تکفیری به افشاگری پرداخته‌اند.

موج جدید افشاگری علیه گروهک تکفیری داعش
به گزارش مشرق،  شبکه تلویزیونی الحدث در برنامه‌ای به افشاگری‌ درباره ماهیت گروهک تروریستی داعش پرداخت. اعضای سابق داعش که نیروهای دفاع کردی در سوریه آنها را اسیر کرده اند، بخشی از اسرار و راهبردهای قتل و تروریسم این گروه را فاش کردند.

یاسر ملحم الطبل یکی از جنگجویان سابق داعش که به اسارت کردها درآمده است، گفت: داعش برای عملیات انتحاری خود به طور گسترده متکی به کودکان و نوجوانان است. بعضی از آنها پانزده سال سن هم نداشتند.

راغب احمد نوجوان چهارده ساله که از دست داعش فرار کرد هم می گوید: آنها به ما استفاده از سلاح های مختلف از جمله کلاشنیکوف مجبور می شدیم. آنها به ما سر بریدن را آموزش می دادند و سخنی از اسلام نبود.

یمان ملجم التربه دیگر جنگجویان سابق داعش گفت: جنگجویانی که در نبردها حضور جدی و زیادی داشتند، به عنوان پاداش مواد مخدر دریافت می کردند.

هادی صفوق دیگر جنگجویان سابق داعش افزود: داعش در اندیشه خود تناقض های زیادی دارد که اصول آن هیچ ارتباطی به اسلام ندارد. من فهمیدم که بیشتر سخنان آنها دروغ بود.

منبع: واحد مرکزی خبر

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    داعش بی دین کثیف به زودی به ملعون های تاریخ می پیوندی
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    خداااااااااااااااااااااااااااااااا داعش و امثال داعش رو هرچه زودتر نابود بفرما آمین
  • یعقوب ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
    0 0
    این قبیل رفتارها وحتی خیلی بدتر از آن را داعشی های ملعون علنا انجام داده وفیلمش را هم نشون میدن نیاز به افشاگری نداره که مشرق جان اخبار جدید بزار به خبر آب نبند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس