کد خبر 465630
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲

اعدام ۷ غیرنظامی در غرب موصل توسط تروریست های داعش و دیدار سلیم الجبوری با حسن دانایی فر سفیر ایران در بغداد از جمله تحولات اخیر عراق است.

به گزارش مشرق، منابع عربی نوشتند: گروهک تروریستی داعش ۷ شهروند عراقی را در غرب موصل اعدام کرد. محسن البخاری فعال رسانه ای عراقی گفت: گروهک داعش ۷ شهروند عراقی را که حدود یک سال پیش بازداشت کرده بود، اعدام کرد.

از سوی دیگر جنگنده های ائتلاف بین المللی مراکر فرماندهی و خطوط کمک رسانی به گروهک داعش را در منطقه الملعب واقع در مرکز الرمادی بمباران کردند. در این حملات یک مرکز فرماندهی، انبار سلاح، کارگاه بمب گذاری خودرو و پایگاه عملیات نظامی در الرمادی تخریب شد.

خبر دیگر اینکه سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق در دیدار با حسن دانایی فر سفیر ایران در بغداد بر اهمیت ایجاد شرایط منطقه ای برای پایان دادن به چالش ها تاکید کرد. دفتر رئیس پارلمان عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: الجبوری در دیدار با دانایی فر در خصوص روابط دو جانبه و همکاری در زمینه اقتصادی و بازرگانی و راه های توسعه آن رایزنی کرد.

در این دیدار همچنین سفر رئیس مجلس عراق به ایران و نقش این سفر در ایجاد شرایط منطقه ای مناسب برای پایان دادن به چالش ها به ویژه پدیده تروریسم و بحران اقتصادی کشور های منطقه بررسی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس