سومین همایش کشوری تجلیل از آزادگان عملیات خیبر و تجلیل از ۱۷۰۰ آزاده کشور با رونمایی از دستخط امام خامنه‌ای خطاب به اسرای این عملیات به پایان رسید.

به گزارش مشرق، سومین همایش کشوری تجلیل از آزادگان عملیات خیبر و تجلیل از 1700 آزاده کشور ظهر امروز با رونمایی از دستخط امام خامنه‌ای خطاب به اسرای این عملیات به پایان رسید.

این همایش که از روز سه‌شنبه در اصفهان آغاز شده بود، امروز در نهایت با حضور مسئولان استان اصفهان به کار خود پایان داد.

در این همایش، متن دستخط رهبر معظم انقلاب خطاب به اسرای عملیات خیبر که به دست آنها رسیده بود، در جمع آزادگان رونمایی شد.

این دستخط از سوی ایشان در سال 68 خطاب به اسرای عملیات خیبر نگارش شده بود و به دست آنها رسیده بود.

امام خامنه‌ای در این نامه اینگونه نوشته‌اند: فرزند عزیزم؛ نامه‌ات مژده‌بخش و تسلی‌بخش بود آن را با تشکر و خرسندی زیارت کردم امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌ای نه چندان دور نصیب شود.

ایشان در بخشی از نامه خود آورده‌اند: شما سرافرازید بر مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دستیابی به رضای الهی و عزت و کرامت دنیا و آخرت در سایه همین صبر و مجاهدت است.

در بخش پایانی نامه سال 68 رهبر معظم انقلاب خطاب به اسرای عملیات خیبر آمده است:من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضلات الهی می‌بینم و خدا با ماست و شما نور چشم مایید. آن فقدان بزرگ سخت بود ولی همه داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدداً از نامه شما خرسندی و تشکرم را عرض می‌کنم و به همه دوستان و عزیزان سلام می‌رسانم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس