کد خبر 465163
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

شریه حلقه وصل در این شماره به ادامه موضوع مهم و کاربردی «ایده و ایده‌پردازی تشکیلاتی» پرداخته و به سراغ فعالان فرهنگی متفاوتی نسبت به شماره قبل در سراسر کشور رفته است.

به گزارش مشرق، بیست و نهمین شماره نشریه حلقه وصل منتشر شد. نشریه حلقه وصل در این شماره به ادامه موضوع مهم و کاربردی «ایده و ایده‌پردازی تشکیلاتی» پرداخته و به سراغ فعالان فرهنگی متفاوتی نسبت به شماره قبل در سراسر کشور رفته است. معرفی شیوه و کارهای تربیتی مسجد صفا توسط «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن علوی»، پرونده ویژه «معضلی به نام فوتبال!»، «اخبار جبهه فرهنگی انقلاب» سراسر کشور به همراه گزارشی اجمالی از «راهیان نور غرب و شمالغرب» و پرونده ویژه «عصبانیت در محیط شهری» نیز از دیگر موضوعات این شماره است.
بیست و نهمین «حلقه وصل» منتشر شد
«صنعت فرهنگی را کنار بگذاریم، انقلاب را کنار گذاشتیم»، «دو راهی نفت و مردم!؟»، «ایده‌هایتان را دکتر ببرید!»، «سر سفره خودت نان بخور، ایده بده!»، «شناخت، از نوع حاج کاظم آژانس شیشه‌ای»، «ناخدای کشتی در دریای فرهنگ!» و «گره‌های کور تربیتی بر روی کاغذ حل نمی‌شود» مهم‌ترین عناوین این شماره می‌باشند.

در ابتدای این شماره و در سرویس «آینه» می‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور قرار بگیرید.

ایده چیست؟ ایده‌پرداز کیست؟ چقدر به ایده‌های مفید و افراد ایده‌پرداز بها می‌دهیم؟ موانع مدیریتی و تشکیلاتی در برابر ایده‌های نو از کجا نشات می‌گیرد و ادامه مطالب شماره 28 ماهنامه حلقه وصل در سرویس «حلقه اول» قابل مشاهده است. مهندس عقیل ملکی‌فر، احسان کریم‌خانی، حامد صفایی‌پور، رضا غریبی، محمد طاهری، امیر عباسی، مرتضی اعلایی، اشکان کاظمی، حسین نظری و محمد مهدی شقایقی  به موضوع ایده در تشکل‌های فرهنگی پرداخته‌اند. همچنین در این سرویس معرفی موسسه و کانون فرهنگی نورالحسین محله شاطرآباد کرمانشاه نیز درج شده است.

در سرویس «نمط» شماره 29 حلقه وصل نیز به موضوعات مربوط به «عصبانیت در محیط شهری» علی‌الخصوص در موقع رانندگی و راه‌حل‌های طب سنتی برای مزاج‌های گرم و سرد در موقع استرس و ناراحتی اشاره گردیده.

حلقه وصل، در بخش «خط ویژه» هم با پرونده «معضلی به نام فوتبال» و بررسی شادی در اسلام و مفهوم ورزش و صنایع غربی مشتق از آن به رابطه بین ورزش و سیاست پرداخته است.

معرفی مسجد صفا توسط یک عالم روحانی و بانی کارهای تربیتی این مسجد یعنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن علوی نیز در آخرین سرویس این شماره یعنی «آموزش» قابل مشاهده است.

نشریه حلقه وصل به سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود. برای دریافت این نشریه با شماره تلفن 5و77655134 تماس بگیرید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مشاهده مطالب بیشتر این مجموعه، می‌توانید از سایت Hvasl.ir  نیز استفاده کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس