کد خبر 465157
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

PewDiePie، شخصیتی شناخته شده در یوتوب است که قریب به ۴۰ میلیون نفر دنبال کننده دارد. ویدیوهای وی عمدتا در ارتباط با بازی های ویدیویی و انجام آن ها هستند. او که پیش از این رکورد دار بیشترین تعداد دنبال کننده را در شبکه یوتوب در اختیار داشت، حالا اولین شخصی است که توانسته ده میلیارد بازدید داشته باشد.

رکورد ده میلیارد بازدید یوتوب به نام PewDiePie ثبت شد به گزارش مشرق، فلیکس کیلبرگ، ملقب به PewDiePie طی سال های اخیر محبوبیت بسیاری در شبکه های اجتماعی پیدا کرده و علاوه بر ویدیوهای Let’s Play، گاهی اوقات موضوعات خاصی را نیز مورد بررسی قرار می دهد. با ۳۹ میلیون دنبال کننده در یوتوب و ۶.۵ میلیون دنبال کننده در توییتر، وی را می توان نماینده ای از جامعه  گیمرها معرفی کرد.

چند هفته پیش، PewDiePie با انتشار ویدیویی، اعتراضات مردم نسبت به درآمدی که دارد را غیرمنصفانه خواند. او سال گذشته ۷.۴ میلیون و سال پیش از آن، ۴ میلیون دلار از طریق بازی کردن درآمد کسب کرده اما اعتراضات به این آمار و ارقام پایان ندارد. در ویدیوی منتشر شده، وی کار خود را بسیار دشوار می خواند و با زبانی طنز آمیز، این سرمایه را حق خود ابراز می کند.

گوگل در صدد است تا با استفاده از شبکه عظیم یوتوب، گیمرهای بیشتری را به سوی خود بکشاند و طبیعتا این مسئله به سود افرادی چون فلیکس کیلبرگ خواهد بود. در همین راستا، چندی پیش سرویس YouTube Gaming‌ راه اندازی شد تا یوتوب وارد رقابت مستقیم با توییچ شود.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس