کد خبر 454312
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

AVD Video Downloader اپلیکیشنی در زمینه‌ی دانلود ویدئوهای آنلاین است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به هیچ پلاگین یا ابزار دیگری، ویدئوهای در حال پخش سایت‌ها را دانلود کنید.

 به گزارش مشرق، احتمالا برای شما هم پیش آمده است که در سایتی، ویدئوی در حال پخشی را مشاهده کرده و قصد دانلود آن را داشته باشید، اما گزینه‌ای برای این امر در متن وب سایت نیابید. در این مواقع معمولا تنها راه حل، مراجعه به وب سایت مورد نظر از طریق کامپیوتر، و دانلود ویدئو توسط IDM بود و در داخل موبایل راه آسان و کوتاهی برای دانلود مستقیم ویدئوها وجود نداشت. اما به کمک اپلیکیشن AVD Video Downloader از این پس می‌توانید تمام ویدئوها را فارغ از وب سایت میزبان آن بدون کوچکترین دردسری دانلود کنید.

نرم‌افزار دانلود ویدئوهای غیر قابل دانلود

نحوه‌ی کارکرد این اپلیکیشن به این صورت است که با اجرای آن، مرورگر داخلی این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید با وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و مراجعه به بخشی که ویدئوی مذکور قرار دارد، اقدام به پخش ویدئوی مورد نظر کنید. به محض شروع پخش، گزینه ای به پایین تصویر اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن عملیات دانلود شما آغاز خواهد شد. امکان دانلود فیلم‌های آنلاین با سرعت بالا، پشتیبانی از وب سایت‌های مختلف، قابلیت دانلود فیلم‌ها از طریق مرورگر داخلی این اپلیکیشن و مرورگر گوشی، دانلود و ذخیره‌ی مستقیم فیلم‌ها و... از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن کاربردی به حساب می‌آیند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید. ذکر این نکته نیز ضروریست که به دلیل حفظ رعایت قانون کپی رایت، امکان دانلود ویدئوهای یوتیوب توسط این اپلیکیشن وجود ندارد. در صورتی که قصد دانلود ویدئویی از یوتیوب را در داخل موبایل داشتید می‌توانید به پست "اضافه شدن گزینه‌ی دانلود به اپلیکیشن یوتیوب با OGYoutube" مراجعه کنید.

برای دانلود نرم‌افزار فوق می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نرم‌افزار دانلود ویدئوهای غیر قابل دانلود برای اندرویدنرم‌افزار دانلود ویدئوهای غیر قابل دانلود برای اندروید

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس