کد خبر 465021
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

«ارنست مونیز» وزیر انرژی دولت باراک اوباما در یک مصاحبه با دفاع از برجام،‌ درباره «تغییر مواضع منطقه‌ای ایران» ابراز امیدواری و ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

مونیز: امیدواریم مواضع منطقه‌ای ایران تغییر یابد

به گزارش مشرق، وزیر انرژی آمریکا که یکی از چهره‌های ثابت مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ بوده، در یک مصاحبه درباره برجام و نیز سیاستهای منطقه‌ای ایران اظهارنظر کرد.

«ارنست مونیز» وزیر انرژی آمریکا با حضور در برنامه کریستین امانپور مجری ارشد شبکه سی‌ان‌ان با این سوال مواجه شد که «آیا توافق هسته‌ای ایران می‌تواند بر تغییر سیاست ایران در منطقه و نیر تنش زدایی بیشتر با آمریکا در چنین موضوعاتی منجر شود؟».

مونیز گفت: به طور مشخص ما امیدواریم که این موضوع پیامد و نتیجه توافق باشد. اما مذاکرات(هسته‌ای) ما به دلیل سالها بی اعتمادی بین دو کشور بر مبنای راستی آزمایی صورت گرفت البته ما امیدواریم که ایران مواضعش در قبال حمایت از تروریسم و برخی اقدامات ثبات زدا در منطقه تغییر دهد. آنها از ناقضان حقوق بشر حمایت می‌کنند و ادبیات بدی در قبال آمریکا و اسرائیل دارند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    به یمن مذاکرات هسته ای این موجود ناشناس حالا مشهور شده و رجز خونی میکنه برو خدا رو شکر کن که ایران باعث شد تا تورو بشناسن وگرنه تو دفتر کارت کپک میزدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس