کد خبر 464865
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴

نمایشگاه عکسی از بخشی از جنایت های بمباران شهرهای یمن توسط عربستان و امارات در صنعا پایتخت یمن برگزار شد.

به گزارش مشرق، بمباران های متعدد مناطق مسکونی و تاسیسات عمومی شهرهای مختلف یمن توسط عربستان و همپیمانان آن از ششم شهریور ماه تاکنون منجر به کشته و مجروح شدن هزاران نفر از مردم بیگناه و بیدفاع یمن شده است، امام مردم آن کشور همچنان در مقابل متجاوزان ایستادگی کرده اند.

برگزار کنندگان و بازدید کنندگان نمایشگاه همچنین بی تفاوتی کشورهای عربی از ادامه رنج و عذاب زنان ، کودکان و خانواده های یمنی براثر حملات تروریستی و بمباران های سعودی و  امارات ابراز شگفتی کرده و آن را محکوم کردند.

{$sepehr_album_30697}

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ال سقوط کرکس کفتار جنایت می کنند آمریکا خمایت می کند السقوط جنایت می کند آمریکا حمایت می کند.ال سقوط کرکس کفتار جنایت می کنند آمریکا خمایت می کند السقوط جنایت می کند آمریکا حمایت می کند.ال سقوط کرکس کفتار جنایت می کنند آمریکا خمایت می کند السقوط جنایت می کند آمریکا حمایت می کند. ال سقوط کرکس کفتار جنایت می کنند آمریکا خمایت می کند السقوط جنایت می کند آمریکا حمایت می کند.ال سقوط کرکس کفتار جنایت می کنند آمریکا خمایت می کند السقوط جنایت می کند آمریکا حمایت می کند.
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    به گزارش مشرق منبع: العالم متن روی عکس تازه یه چیز دیگه است!
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مرگ بر آل سعود و مزدورانش
  • محسن ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    مگر امکان دارد، جنایات هولناک و ضد بشری «آل سعود» ، « آل نهیان» و «آل خلیفه» علیه زنان بی دفاع و کودکان بی گناه یمن را که در اوج مظلومیت بوسیله سلاحها و بمب های اهدایی آمریکا و اسرائیل بر سر مردم فقیر یمن ریخته شده و یک ملت بخاک و خون کشیده شده اند را در یک نمایشگاه به تصویر کشید؟ مگر آنکه آن نمایشگاه به وسعت کل یمن باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس