کد خبر 46469
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با بيان اين‌که وظيفه اصلي روابط عمومي‌ها اقناع‌سازي و ترغيب است، گفت: اين رسالت خطير با کار هدفمند، هوشمند و هنرمندانه قابل تحقق است.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرقبه نقل از ايسنا، سردار احمد وحيدي همزمان با 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي، در جمع مسوولان روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع، مخاطب شناسي را از ارکان اصلي پيام‌رساني ذکر کرد و گفت: اين مهم در آيات و روايات نيز تاکيد شده است که متناسب با لسان، عقول و فهم مخاطب بايد پيام‌رساني کرد.

وزير دفاع روابط عمومي را از شئون مديريتي يک سازمان ذکر و تصريح کرد: روابط عمومي نقش تعيين‌کننده و محوري در پيشبرد اهداف و برنامه‌هاي يک سازمان دارد.

وي افزود: ترويج و نهادينه‌کردن فرهنگ کار، تلاش و خدمت مضاعف در يک سازمان از طريق برنامه‌هاي جذاب، متنوع، نشاط‌آور و ترغيب کننده وظيفه‌اي که روابط عمومي‌ها بايد بدان اهتمام ورزند.

وحيدي با بيان اين‌که غرب امروز با استفاده از تکنيک‌هاي پيچيده روابط عمومي تلاش مي‌کند افکار عمومي يعني فکر، اراده و رفتارها را به تسخير خود دربياورد، گفت: با ظهور انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني و استمرار آن قدرت نرم آنان نيز که مصداق آيه شريفه « ان اوهن البيوت لبيت العنکبوت» است و از سست‌ترين‌ها خانه‌هاست، فروريخت.

وحيدي پيام رساني در بخش دفاع را بدليل اين‌که حامل ارزش‌هاي بسيار گرانسنگي است، دشوارتر و حساس‌تر ذکر و تصريح کرد: بايد در اين ميدان با دقت و هوشمندي خاصي عمل کرد.

وزير دفاع گفت: پيام‌هاي ما بايد اميدآفرين، نشاط‌آور، تحرک‌بخش و مبتني بر ارزش‌هاي ناب انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و خنثي‌کننده القائات و توطئه‌هاي دشمنان باشد.

وي در پايان با تشکر و قدرداني از تلاش مديران و کارکنان روابط عمومي سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع، روز 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي را به فعالان اين عرصه خطير تبريک و تهنيت گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس