کد خبر 464509
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

اولین جنگنده اف 35 نیروی هوایی ایتالیا که در این کشور مونتاژ شده است پرواز کرد.

عکس/ پرواز اولین جنگنده F-35 ایتالیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرام ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    مگه قرار بود امریکا مونتاژ این جنگنده رو به کسی بده؟!!! حال اینکه حتی به اسرائیل هم نداده چه برسه به ایتالیا
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ولی سوخو T-50 واقعا یک چیز دیگه است این جنگنده میتونه مثل ملخ یک هواپیما دور خودش بچرخه و درجا تغییر جهت بدهد. اگر یک نگاه به یوتیوب بیاندازید می فهمید من چی میگم!
  • حمید ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    یک فیلمی راجع به این جنگنده در تلویزیون کانادا ساخته شده (یوتیوب روی اف 35 و سی بی سی جستجو کنید) که طی آن یک متخصص طراحی هواپیما میگوید این هواپیما به هیچ دردی نمیخورد چون از ابتدا تقاضایی که از طراحی بعمل آمده بود غیر واقعی و نا ممکن بود. به عقیده او جمع یک بمب افکن، یک جنگنده و یک هواپیوای پشتیبانی نزدیک در یک طرح ممکن نیست. او میگوید این هواپیما نه بمب افکن است (چون بعلت قراردادن مخازن در داخل بدنه بخاطر رادارگریزی فقط دو بمب متوسط حمل میکند)، نه هواپیمای پشتیبانی نزدیک است (چون فقط یکی دو ساعت بدون سوختگیری مجدد میتواند پرواز کند) و نه جنگنده است چون بخاطر طراحی پرواز و فرود عمودی بالهایش را کوچک کرده اند و مانور آن نسبت به جنگنده های دیگر کم است. بعلاوه او میگوید رادارگریزی یک دروغ بزرگ و تبلیغات شرکتهای هواپیما سازی است و یک رادار ساخت 1942 در صورت استفاده صحیح و پوشش دوگانه میتواند آنرا کشف کند. در آخر او میگوید تنها دلیل این پروژه فرستادن پول به شرکت لاکهید است.
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    خب که چی!گیریم که تی 50 بهترین جنگنده دنیا ما باید به فکر خودمون باشیم نه اینکه به جنگنده های شرق و غرب غبطه بخوریم
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    فعلا روس ها برن روی موتور آشغال t-50 کار کنن..خیلی طول میکشه..توی نبرد های چند دهه اخیر همیشه جنگنده های ساخت غرب در مقابل شرق پیروز بودن..با توجه به نسل های جدید جنگنده مانورپذیری دیگه اون اهمیت گذشتش رو نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس