کد خبر 464449
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۱

وحید طالب‌لو در برنامه «خندوانه» استندآپ کمدی اجرا کرد.

به گزارش مشرق، با پیشنهاد رامبد جوان وحید طالب‌لو در برنامه خندوانه استند‌آپ کمدی اجرا کرد. او از این پیشنهاد غافلگیر شده بود و رامبد جوان گفت اگر ذره‌ای استعداد داشته باشی من خودم مربی‌ات خواهم شد و ترا در تیم کمدین‌های خندوانه می‌گذارم.

طالب‌لو گفت: «من عادت دارم دوستان نزدیکم را گاهی اوقات می‌ترسانم. یک روز با یکی از بازیکنان در هتل هم‌اتاق بودم و او نمی‌دانست که من هم کارت اتاق را دارم. یک بار من در اتاق بودم و او وقتی می‌خواست وارد شود من پشت در پنهان شدم. او هم مشغول آواز خواندن بود، وقتی که وارد اتاق شدم من او را با صدای بلند ترساندم و او سریع مثل کاراته‌بازها گارد گرفت.»

خاطره دیگر او مربوط به دوران کودکی‌اش بود و گفت: «یک بار به خاطر درس اجازه نداشتم بروم و بازی کنم. من مشغول درس خواندن بودم ولی همه دلم در کوچه بود. به خاطر همین یواشکی از خانه بیرون آمدم اما نتوانستم کفش ورزشی بپوشم و با دمپایی به بازی رفتم. از شانس بد ناگهان توپ را شوت کردم و دمپایی‌ام پرت شد و شیشه همسایه را شکست. من هم فرار کردم و همسایه به سراغم آمد. خواستم انکار کنم که دیدم یک لنگه دمپایی دست اوست و لنگه دیگر پای من!»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    شما هنوز معنیه استندآپ کمدی رو نفهمیدی؟؟؟ این خاطره بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس