کد خبر 464200
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

Fast Reboot اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به نوعی عملیات ریبوت شدن گوشی را بدون خاموش کردن آن شبیه سازی می کند و باعث روان تر شدن رابط کاربری گوشی خواهد شد.

 به گزارش مشرق، یکی از مواردی که کاربران گوشی‌های متوسط و ضعیف اندرویدی همیشه با آن دست و پنچه نرم می کنند کند شدن دستگاه بعد از مدتی استفاده از آن است. در این مواقع معمولا ریست فکتوری تنها چاره‌ی این افراد است که البته با توجه به آن که تمام اطلاعات موجود بر روی گوشی را از بین می برد و کاربر را مجبور به انجام عملیات وقت گیر پشتیبان گیری خواهد کرد، راه چندان محبوبی به حساب نمی آید. ازین رو معمولا کاربران به محض مواجه شدن با کندی‌ها و هنگ کردن‌های پی در پی دستگاه خود، به ریبوت کردن دستگاه بسنده می کنند که تاثیری قابل قبول، اما موقتی دارد.

افزایش سرعت اندروید با اپلیکیشن Fast Reboot

Fast Reboot اپلیکیشنی در زمینه‌ی راه اندازی مجدد اندروید و تمام اپلیکیشن‌های آن است که البته این امر را با یک فرق بزرگ انجام می دهد که این تفاوت، عدم نیاز به خاموش شدن گوشی خواهد بود. درواقع این برنامه، که به صورت یک ویجت در اختیار شما قرار خواهد گرفت، به محض کلیک روی ویجت مربوطه، تمام بخش‌های گوشی را خواهد بست و از نو آن‌ها را فراخوانی می کند. بدیهی است که هسته‌ی اصلی اندروید در این بین دست نخورده باقی خواهد ماند اما یک بار تجربه‌ی آن کافیست تا متوجه شوید حتی بستن بخشی از فعالیت‌های اصلی اندروید و تمام اپلیکیشن‌های در حال اجرا، تا چه حد می تواند در سرعت دستگاه شما تاثیر بگذارد. اگر مشتاق به تجربه‌ی این اپلیکیشن شده اید، برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

افزایش سرعت اندروید با اپلیکیشن Fast Rebootافزایش سرعت اندروید با اپلیکیشن Fast Rebootافزایش سرعت اندروید با اپلیکیشن Fast Reboot

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس