کد خبر 464156
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه خبر داد.

به گزارش مشرق، دکتر باقر شهنی زاده رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران ، اظهارداشت: آنچه در بحث سلامت دهان و دندان می بایست مورد توجه قرار گیرد، این است که اگر بتوانیم یک ثبات اقتصادی داشته باشیم که قیمت تمامی خدمات در بخش های مختلف مشخص باشد و نرخ ارز نیز ثبات داشته باشد، و بتوانیم قیمت کالاها را به طور میانگین ثابت نگه داریم، طبعا برای خدمات دندانپزشکی هم می توانیم چنین شرایطی ایجاد کنیم.

وی افزود: وقتی قدرت کنترل نرخ ارز به خصوص در دندانپزشکی که بسیار اثرگذار است، نداشته باشیم، مشکل ایجاد می شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران، تاکید کرد: آنچه مسلم است، در طرح تحول نظام سلامت دندانپزشکی یکی از مبانی است که باید خیلی خوب دیده شود و قطعا بعد از گذر از دوران پسا تحریم، خدمات دندانپزشکی هم دچار تغییر و تحول خواهد شد.

شهنی زاده در خصوص ارائه خدمان رایگان دندانپزشکی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه، گفت: دولت برنامه ای را در شبکه های بهداشتی و درمانی کشور طراحی کرده است که این قبیل اقشار جامعه می توانند با در دست داشتن دفترچه بیمه به این شبکه ها مراجعه و از خدمات رایگان بهداشت دهان و دندان، شامل کشیدن دندان، فیشور سیلانت، رادیوگرافی و جرم گیری، بهره مند شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    من متحیرم ایشون چظور روش شده این افاضات رو رسانه ای کنه این همه دک و پز و غمپز برای جرم گیری و کشیدن ؟ جدا" در طرح تحول چطوری میتوانند از کنار مقوله ای به این مهمی (حوزه سلامت دهان و دندان) اینطور بی تفاوت بگذرند ؟ که رئیس هیئت مدیره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران یعنی طرف ذینفع هزینه های گزاف دهان و دندان با حالتی صدقه گونه خدمات کشیدن و جرم یری و ... را به نیازمندان تصدق دهد.
  • رها ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    1 0
    من چند تا سوال دارم : 1_درمانگاش کجاست؟ 2_با چه بیمه ای ؟ 3_و..................
  • مهدی ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    1 0
    مردم عزیز یک عامل بزرگی که دندان را تخریب می کند نوشابه است .یک دندان را در نوشابه بگذارید24ساعت بعد ببینید چه می شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس