کد خبر 464153
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

مدیر شبکه سه سیما درباره سری جدید برنامه «هفت» و درباره آخرین تصمیمات برای پخش این برنامه، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، سید غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما  درباره‌ی ساخت سری جدید برنامه‌ی سینمایی «هفت»، اظهار کرد: طرح‌های مختلفی برای برنامه «هفت» ارائه شده‌اند، بنابراین این برنامه در ابعاد مختلف بررسی می‌شود و هنوز به لحاظ استراتژیکی به جمع بندی نرسیده‌ایم.

وی در ادامه با بیان این مطلب که به دنبال این هستیم کار خوبی در ارتباط با برنامه‌ی «هفت» انجام دهیم، توضیح داد: پس از تعیین سیاست‌گذاری‌ها، ساختار اجزاء و دکور جدید برنامه نیز مشخص خواهند شد.

مدیر شبکه سه سیما، در خصوص زمان پخش سری جدید برنامه «هفت»، نیز گفت: هنوز به جمع بندی کامل برای تولید این برنامه نرسیده‌ایم، اگر این اتفاق بیفتد از مهرماه به روی آنتن خواهد رفت.

میرحسینی در ادامه گفت‌وگوی خود درباره‌ی بازپخش سریال «آسمان من» که پیش از این از شبکه «افق» در ایام رمضان به روی آنتن رفت، توضیح داد: سریال «آسمان من» پیش از این در ایام رمضان از شبکه افق پخش شد، اما به نظر می‌رسد در مقطع خود خیلی دیده نشد. این سریال برای ما قابل تامل بود و یکی از گزینه‌های پخش در ایام محرم و پس از اتمام سریال «آقا و خانم سنگی» است.

مدیر شبکه 3 در پایان اظهار کرد: اگر سریال مناسبتی برای ایام محرم آماده نشود، فضای سریال «آسمان من» با فضای آن ایام متناسب است و برای پخش گزینه مناسبی خواهد بود.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    متاسفم برای تلوزیون...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس