کد خبر 458794
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

مدیر شبکه سه سیما گفت: همه صحبت های منعکس شده درباره تهیه کننده و مجری برنامه " هفت" ، شایعه است.

به گزارش مشرق، غلامرضا میرحسینی درباره آخرین وضعیت برنامه "هفت" که به نقد و بررسی مسایل سینمایی می پرداخت افزود: متاسفانه حرف و حدیث های زیادی درخصوص برنامه سینمایی تلویزیونی "هفت" وجود دارد اما درحال حاضر این برنامه در اتاق فکر شبکه سه بررسی می شود اما چون هنوز سیاستگذاری و ساختار آن مشخص نشده است مجری و تهیه کننده آن هنوز معلوم نیست.

مدیر شبکه سه سیما ادامه داد: باوجود اینکه احتمال پخش برنامه "هفت " از ابتدای مهر وجود دارد اما ممکن است حتی به دلیل  فشردگی بیش از حد جدول پخش شبکه سه و اولویت بندی برنامه ها این برنامه از شبکه ای دیگر روی آنتن برود.

میرحسینی افزود: همه گزینه هایی که برای اجرا مطرح شده اند گمانه زنی است و سندیت ندارند.

پیش از این گمانه زنی هایی مبنی بر حضور چهره های مختلف سینمایی و غیرسینمایی از جمله فرزاد حسنی، بهروز افخمی احسان کرمی و ... برای اجرای برنامه " هفت" به میان آمد حتی روزنامه ای از حضور سه مجری در این فیلم صحبت به میان آورد اما میرحسینی همه این صحبت ها را تکذیب کرد.

"هفت " برنامه زنده تلویزیونی محصول شبکه سه سیماست که به بررسی مسائل سینمای ایران می‌پردازد. این برنامه جمعه شب‌ها از شبکه سه پخش می‌شد. برنامه "هفت" به نظرسنجی‌های مختلف سینمایی می‌پردازد و از هنرمندان و مسئولان فرهنگی ایران در حوزه سینما و تلویزیون، برای گفتگو دعوت می‌کند.

مدیر شبکه سه سیما همچنین در ادامه به برنامه های جدیدی که از اول مهر مهمان این شبکه می شوند اشاره کرد و گفت : برنامه طنز" سه بشو" که کاری ترکیبی طنز نمایشی است و به کارگردانی سید جواد رضویان در قسمت های 40 دقیقه ای کار شده است ، مسابقه 103 با ساختار و اجرای جدید ، مسابقه سیمرغ، مسابقه اکسیر سلامت با محوریت سلامتی و بهداشت، مسابقه جدول، مناظره  فرهنگی که هنوز نام دقیقی برایش در نظر گرفته نشده اما ساختار آن به گونه ای است که بر مبنای یک مستند در هر برنامه به مسائل مختلف  فرهنگی اجتماعی ورزشی و ... می پردازد ، روی خط با موضوع حقوق شهروندی ، برنامه ای ورزشی با سبک 90 که به همه رشته های ورزشی می پردازد، مسابقه جادوی صدا برای علاقه مندان به دوبله و خوانندگی و مسابقه آقای گزارشگر برای همه رشته های ورزشی که امکان ورود بانوان هم در آن است، از برنامه های جدید شبکه سه سیماست .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس